![]() |
Inglourious saainess #839
*O*
Vermaak je medeforumer met anekdotes en momenten! |
oke!
|
Minke, ik wilde je feliciteren met de titel en het juiste nummer, maar ik ben beledigd.
|
jasper, ik had het over die veel te erge spelfout van je! :mad:
|
Titel. <3
En barabas, je bent een held. (Y) |
Citaat:
|
Korter? Die film duurt toch 3 uur of zo? :p
|
Jah
|
Citaat:
Citaat:
|
Ben jij ook een medestander? :o
In dat geval was ik dat even vergeten... Sorry Martin! |
Spareribs afkluiven is een veredeld hondentaakje.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh je hebt al excuses gemaakt!
|
Sorry. :P
|
Spareribs met mes en vork eten is een veredelde psychische stoornis.
|
mijn vader dreigde vroeger altijd de botjes in mijn bed te gooien als ik ze niet mooi afkloof. dus bij mij blijft er niets meer aanzitten (y)
|
Ja, een veredelde psychische stoornis die beschaafd eten heet.
|
Citaat:
Ben jij dat ook, of ben je inderdaad iemand die mij en mijn mening over spareribs eten respecteert (wat ik uiteraard ook zeer kan waarderen :))? |
Citaat:
-kaas en stokbrood en baret pakt en snor groeien doet- |
Citaat:
|
Overigens eet ik ze thuis wel gewoon met mn handen, maar ik snap goed dat er mensen zijn die niet van kluiven houden.
|
Spareribs moet je gewoon niet bestellen in een restaurant. Want: Met handen eten is :nono: en met mes en vork eten is :nono:... spareribs moet je gewoon thuis eten waar niemand je kan zien :cool:
|
he jeetje, nu twijfel ik helemaal na het lezen van het avro widm forum. ze hebben wel een punt, manuel is zonder dat je iets van hem gezien of gehoord hebt ineens weg uit de serie, en in aflevering 3 zou de mol bekend worden, het thema is 'niets is wat het lijkt' en je schijnt nog op hem te kunnen stemmen in een een of andere poll van het programma? En ik dacht vorige keer al dat ikk mijn stem moest veranderen naar manuel, omdat hij zo'n onschuldig joch is.
En dan nog dat met barbara, er is nu niet duidelijk of ze een rood of groen scherm had dus sluit haar nog steeds niet uit als mol. En dan erik die gewoon verdacht doet. en arjen. en sanne. en kim. ;x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stuur mijn kinderen later naar guantanamo bay als ze niet met mes en vork alles eten :o
|
Citaat:
Ohohohoho. -aan snor plukt- |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind dat je spareribs ook in een restaurant best met je handen mag eten, net als reuzengamba's. Je krijgt er immers ook citroendoekjes of een teiltje water bij dus het is maatschappelijk en sociaal toegestaan door de eigenaar.
Als je niet wil kluiven moet je gewoon geen vlees met botten bestellen. |
Citaat:
Ik hou ook niet van kluiven in een restaurant (of uberhaupt eigenlijk maar bij spareribs mag het.. kippenpootjes eet ik overal met mes en vork :o) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://images4.wikia.nocookie.net/wi...etMustache.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, gamba's vind ik een lastig ding, want die dingen hebben een heel wat minder ordinair imago dan die nare hondenkluiven. Maar ik ben ook geen fan van het pellen... wel van de gamba's zelf. Lastiglastig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of van die mensen met oranje wangen van de tandoorimarinade als ze drumsticks kluiven. -O-
|
Gamba's in zelfgemaakte knoflooksaus<3
|
En kreeften dan jongens!
Ik heb opeens zin in slakken! :s |
Citaat:
|
Ik vind een steakhouse ook geen restaurant meer een uit de hand gelopen cafetaria.
|
Citaat:
N00dles: dat vind ik een goeie reden om het alleen thuis te eten :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |