![]() |
SAAISI, die junge Kaiserin #840
*O*
*kusje verstopt* |
Nou ik ga slapen, althans dat ga ik proberen want ik voel het maagzuur nu al branden
|
*kusje pakt*
|
Boondock Saints heb ik wel aangezet band of brothers ken ik al en Red cliff duurt me net te lang:O
|
Maar als je die toonsoort veranderd klinkt de muziek toch neit meer?
|
Ik was laatst nog bij een toneelstelling over Romy Schneider.
|
Is kiss kiss bang bang wat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@Martin; ik denk ook niet dat ik heel origineel ben met m'n Für Elise, maar het past gewoon goed bij zo'n soort stuk. Van mij is overigens niet echt een klucht, eerder ee parodie op detective, maar ik maak er wel een beetje een klucht van omdat het stuk op zichzelf gewoon niet echt heel leuk is. :o
|
Laatste theaterstuk waar ik naartoe ben geweest is : Kopenhagen. (met bram van de vlugt)
En dat vond ik fantastisch :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
:n |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet of je dat bedoelde trouwens, want ik val half in het gesprek. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Shit er zat 20 gig in mijn prullenbak:")
|
Oh, wacht even, dus bijv. een vrolijk nummer in een mineur toonsoort spelen maakt het droevig, he? En als je dan een hele rits noten 'verhoogt' of 'verlaagt' op de notenbalk, dwz. in een andere toonsoort speelt, dan speel je gewoon één of meer octaven hoger of lager, toch?
|
Wat grl en minke zeggen dus!
Grl wat speelde jij ook alweer? Piano toch? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ben best een muziek/theatern00b:o |
Ik heb hier ook totaal geen verstand van hoor :o Ik heb zo'n spijt dat mijn ouders zo laconiek omgingen met het feit dat ik na 3 pianolessen het niet meer wilde. Ik kan een beetje zingen, thats it.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat je van majeur en mineur zegt klopt wel een beetje, maar mineur is gewoon de aanduiding voor de intervallen in een toonladder. Laterna heeft mineur pas de droevige koppeling gekregen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind haar gewoon vooral lief, niet per se een goede actrice :p |
Citaat:
|
meer suggesties voor goede films ik heb fucking 3 dagen niks te doen!:O
|
Bij dat toneelstuk vond ik de dialogen vooral mooi en de stiltes. Maar voor de échte betamensen hier zijn de termen en berekeningen ook geweldig natuurlijk ;)
|
Citaat:
En ja, over het algemeen is het zo dat als je mineur gaat spelen, dat het dan droeviger wordt. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik kan niet zo goed ineens films oplepelen.. Pff even denken. Snatch? |
Citaat:
|
Dit is echt een leerzame avond voor mij :D
|
Citaat:
|
Maar daar kwam ik erachter dat ze dus best een kutleven had, dominante moeder die haar leven bepaalde, constant aandacht van de pers en een zoon waar ze zielsveel van hield die heel jong storf en vervelende geliefden. :(
|
Citaat:
|
Gran Torino en Goodfellas. <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |