![]() |
godversaai #842
tempo dan
|
Maar welke Barabas? want ik kan die van 1997 niet op TPB vinden:O
|
57 dam
|
Ik ben meer van de newskool:O
|
@ lucky, misschien was het vroeger wel meer (maar nooit 0,1 mSv, dat is nl. best veel, haal je denk ik met bijna geen enkele foto) maar in deze tijd van digitale detectors en belichtingsautomaten niet meer hoor.
|
Citaat:
|
Dan ga ik die maar aanzetten(Y)
|
Citaat:
|
En nu ga ik slapen morgen weer een dag vol tennis en films(Y)
|
{101010111
10101000111 101011 10000111001 1101010111 |
Citaat:
Dat mensen zich zo druk kunnen maken om een beetje kleur :o |
Citaat:
|
hallo.
|
Helleu.
|
hai.
|
Ik ben moe, maar ik heb geen zin om te slapen. Ik denk dat ik maar muffins ga bakken. Met bosbessen en frambozen.
|
ik twijfelde of ik american cookies zou gaan bakken..
|
Als jij nou iets gaat bakken dan doe ik dat ook (y) Samen overwinnen we de luiheid wel.
|
Hm, zowel de bosbessen als de frambozen die ik heb zijn eigenlijk best vies -O- Dat viel ook wel een beetje te verwachten in de winter, maar toch.
Misschien doe ik dan maar brownies. |
ik twijfel. ik ben denk ik net te lui :(
|
Ik ben een beetke teut :o
M,aar het was wel gezellig :) |
En hier is het duidelijk uitgestorvben...
Nou, dan ga ik maar proberen te slapen. Truste *O* |
Holy shit, het regent nu ineens keihard. Echt precies op tijd thuis...
|
Citaat:
|
Ik eet gewoon rijstwafels :)
|
goedemorgen, ik had zowaar energie om te douchen en ik denk dat ik tot na de lunch wakker ga blijven :Y
|
Citaat:
|
Citaat:
En goeiemorgen allemaal. Ik heb gisteravond m'n rug zelf (per ongeluk uiteraard) weer rechtgetrokken volgens mij. Even aankijken vandaag maar nu kan ik in ieder geval weer bewegen zonder problemen. :o |
't Is wel zo dat iedere keer dat ik ga zitten, ik een klein beetje verschuiving (of zo?) voel in de wervels waar ik gisteren last van had. Dus ik doe maar heel erg voorzichtig :o
|
moggeh
|
Citaat:
|
morgen
|
Uuuuuuugh.... Ik had vannacht echt enorme koppijn. :( niet normaal zeg, zomaar, uit het niets was hij er. En ik had op een bepaald moment 5 paracetamol op, maar het hielp niet. :( Gelukkig is het nu minder.
|
Citaat:
|
Waar ga jij altijd op stap in Tilburg Minke?
|
Ik ga straks enkele films downloaden waarover forumers lyrisch zijn, en een ervan kijken (y)
|
He Katje, waarom vond je Ideal zo gaaf? Ik heb er nu vier afleveringen van gezien en ik vind het een beetje mwa. Dus ik ben benieuwd naar wat je er zo goed aan vond, en of het pas later in de serie duidelijk(er) wordt.
|
Citaat:
(Jaeger naamzoek, back me up) |
ik ga straks misschien wel een beetje afwassen!
|
Een mooi moment om weer eens het riedeltje van Psycho Paul te delen:
|
ik heb echt overal spierpijn. heeeerlijk :)
|
Rationeel heeft een heftige nacht gehad. :)
|
Vannacht was heftig, je krijgt van mij een dikke tien (8)
|
Citaat:
|
als het niet meer zo achterlijk koud is ga ik weer hardlopen en dan ga ik het ook weer leuk vinden om spierpijn te hebben :Y
|
goeiemorgen!
ik ga maar eens ontbijten. Wat heb ik goddelijk rebels lang uitgeslapen HA! :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk vind ik het extra leuk omdat ik PC ken maar in de eerste serie zit hij niet zoveel en die vind ik ook leuk |
Citaat:
wat goed :) Citaat:
Spoiler
|
Weet iemand mooie trucjes zonder neusspray om je oren open te krijgen? Want ik hoor zo weinig :o en Theodoor en ik hebben samen nogal wat neussprays in huis met mijn hooikoorts en zijn idiopatische rhinopathie, maar die zijn allemaal al meer dan drie maanden open.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17. |