![]() |
DK-meet #30
gewoon omdat.
|
vind ik ook!
|
Ik wil ook!
|
zozo
|
Eetmeet @ Jasper's
Wanneer? Over 30 min Komen? Jasper+aanhang Komen niet De rest |
Citaat:
|
Als het in Utrecht is, kom ik eens een keer wel, tenzij onvoorziene omstandigheden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Datum: Vrijdag 5 maart Tijd: 15.30 uur Activiteit: Nader te bepalen Meenemen: Je goede humeur Komen: Komen waarschijnlijk: Komen misschien: Komen niet: |
Citaat:
|
Datum: Vrijdag 5 maart Tijd: 15.30 uur Activiteit: Nader te bepalen Meenemen: Je goede humeur Komen: Komen waarschijnlijk: Komen misschien: Komen niet: Minke Vrijdag is geen optie meer voor mij, vrees ik. Dan zit ik namelijk in Antwerpen, tot laat repeteren <3 |
Ja dan kom ik niet hoor, dat is het weekend dat ik 18 word, ik moet die vrijdag boodschappen doen en taart bakken en het huis versieren! :o
|
No offense, iemand die zichzelf niet op de lijst zet, niet eens bij niet komen bepaalt nu al de datum? :P
|
Ik snap niet wat je bedoelt?
of was dat niet tegen mij? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kom als het is op een dag dat ik kan. Maar hou daar maar geen rekening mee, want dat zijn niet zo veel dagen.
|
Ik kom alleen als er allerlei leuke mensen komen.
|
Ik kom
|
Citaat:
|
Ik deel graag alles met jullie:bloos:
|
:bloos:
|
Citaat:
|
Lihizzzzzzz :bloos:
|
Babzzzzzz :bloos:
|
ericcccccccccccccccccccc! :bloos: wanneer kom je nou partyen in breda joh?! :bloos:
|
next week?
|
komende week is stressweeek met tentamens en presentaties en zo :o die week erna? of vanavond? :d
|
Vanavond gaat niet meer lukken maar die week erna vind ik primaaaaa!
|
Citaat:
Locatie: Utrecht CS, bij het blauwe bord Datum: Vrijdag 12 maart Tijd: 15.30 uur Activiteit: Nader te bepalen Meenemen: Je goede humeur Komen: Komen waarschijnlijk: Komen misschien: Komen niet: Zo beter? :D |
Datum: Vrijdag 12 maart Tijd: 15.30 uur Activiteit: Nader te bepalen Meenemen: Je goede humeur Komen: Komen waarschijnlijk: Quis Komen misschien: Komen niet: |
Citaat:
|
Ik kom hoe dan ook maakt niet uit welke datum :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10. |