![]() |
RapBattle Dissen is cool
Diss elkaar.
Het gaat zo. Ik ben freezer proobeer me dan te dissen. je bent zo slap volgens mij ben je liever aan het vissen. Hey freeze een ander hier. Ik schrijf dit niet want het stond nooit op papier. Ik heb effe 2 gare dissen gezet probeer op de te reageeren. Ben jij nou die circusclown. Je ziet eruit als een lelijke faun. Je vindt je eigendapper. Waar als ik naar die kop kijk ben je gewwon een oelewapper |
Oh.
Wat een flauwekul. Jij, idiote %&%#^%$lul. Zoiets? |
Als je uren de tijd krijgt om het te bedenken en het niet eens hoeft te rappen, is het toch geen rap battle meer?
|
Nee.
|
ja dat is goed ar chont maar ik kom terug.
Hey archont ik zal het simpel houden. want anders kan je me niet meer bij houden. Volgens mij kijk jij graag naar new kids on the block. Wat is je favoriete scene die van dat ze gaan kijken onder de rok. |
Nee, het wordt een soort wieschrijfhetslechtstegemeenstegedichtbattle die vooral niet naar DoP moet verhuizen, want daar is iedereen lief voor elkaar :)
|
Spatie aub.
|
Citaat:
Aan je spelling te zien ga je naar een vmbo-school. Ik gok dat dit topic niet lang openblijft. En, come on dog, ''freezer'' dat klinkt toch verwijfd. Ik ben best goed hierin :cool: |
Citaat:
|
Freezer jong jij zet overal onnodig spaties
pas maar op met de DK-spellingsnazi's! |
Citaat:
|
Ik vind dit topic echt flauwekul.
Ik vind die 'freezer' maar een gare lu..hotdog. |
Freezer is een hele man
die alleen niet spellen kan. Met een jointje in zijn mond kijkt hij naar zijn zusjes kont. Hij heeft deze battle bij voorbaat verloren en daar zal niemand zich aan storen. /sinterklaasgedichtniveau En inderdaad freezertjeleif, ik houd niet van spaties :) *typfout. het moet zijn freezertjelief! |
Etmakas, serieus
over jou valt niks te zeggen want zelfs met dat snotje uit je neus weet je alle topics recht te leggen, yo. |
Citaat:
Yo! |
Yo dikke shit
echt een jojo met pit! :D |
Yo yo archont en freezer zitten elkaar te dissen
kijk fizzle en etmakas, die chicks vinden dat wel hot helaas moeten de broeders de climax missen straks komen mijn matties Tink* en Missy, die gooien deze shit op slot |
martin is geen echte man
hij kan hier echt niks van ga maar lekker huile wat ben jij een vuile |
jezus, dat deze
:facepalm: nog niet voorbij gekomen is |
Niks geen slotje. Leuk topic, arrogante zotjes.
|
Oke Josimar, als ik nu een hele leuke diss lees van jou dan mag ie even open blijven.
|
jullie haterzz die het topic dissen
hebben niks beters te doen dan azijnpissen dus bewaar dat slot maar voor de volgende pagina en haal intussen het zand uit je vagina YO YO YO |
This is a new low, even for me.
|
2 lijnes rijms, smijt ze ten strijde net alsof beatrix in haar de koets leeft
Waterleidingmaatschappijen vragen extra geld als jij een douche neemt. |
Yo yo jullie dissen maar lekker in de ronde,
want zodra jullie offtopic gaan twijfel ik geen seconde. Dus diss elkaar ik zeg je moer Anders ga ik op de bantour. |
Citaat:
|
Sorry maar ik wil niet veel zeggen.
maar Etkamas ik heb jou nog geen lauwe diss zien leggen. Dus hou voortaan beter je bek. Maar denk beter na voordat je je voor blote mannen aftrek. Dus ik zal je een ding zeggen. Denk goed na als je voor 2 mannen blootgaatleggen. |
Citaat:
Wil je me zo boos maken dat ik moet schelden over je ma. Maar nee ik blijf verstandig. En wordt ook niet hardhandig. Ik zit nog op de basisschool. Mischien zit jij wel op de beroepsschool |
Citaat:
|
:facepalm:
|
Lieve Tink* houdt wel van een potje dissen.
Nu zal ze mooi achter het net vissen. Afzeikrijmpjes en schelden doe je maar met sinterklaas. Dus nu komt er een slotje op helaas! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:14. |