Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Jongen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1790179)

Anoniem91 30-01-2010 11:47

Jongen

Ik heb even een vraagje..

Afgelopen week heb ik schoolfeest gehad. Ik zag een jongen al langer zitten, klein beetje oogcontact op school enzo (ik durfde niet echt op hem af te stappen) en op schoolfeest ben ik aan hem voorgesteld en heb ik er heel even mee gepraat, maar door een ruzie waar hij bij betrokken was, niet zo lang ..

De dag erna heb ik hem toegevoegd op hyves met de vraag of hij me nog 'kende'. Hij vroeg een hint en toen reageerde hij dat hij dat nog wel wist en hoe m'n avond verder was geweest. Zo hebben we een paar berichtjes gestuurd en als laatst heb ik hem een fijn weekend gewenst, ik wilde zoveel zeggen maar dan komt het ook zo overvallend over.. Dus ik heb het daar bij gelaten.

Nu wil ik hem maandag op school aanspreken, gewoon een praatje met 'm maken. Maar hoe zou ik dit het beste aan kunnen pakken..? (ik ben best verlegen als het om een leuke jongen gaat;))

p.s. Ik hoorde een tijd geleden trouwens ook dat hij niet echt op zoek was naar een vriendin ivm buitenland stage, maar altijd wel toe was aan een 'avontuurtje'. :facepalm:

Freyja 30-01-2010 12:30

Wat moet je met een jongen die op een schoolfeest bij meerdere ruzies betrokken is en op zoek is naar avontuurtjes als jij dat niet bent :confused:

Anoniem91 30-01-2010 12:34

Nou kijk, hij ziet er hartstikke leuk uit enzo en wil hem beter leren kennen, mensen die ik ken, kennen hem en zeggen ook dat het een hartsikke lieve jongen is. Hij was bij één ruzie betrokken, gewoon omdat ze beide teveel ophadden. Verder niet gevochten ofzo..

Freyja 30-01-2010 12:45

Ah okee, als ie knap is... de lieve jongens die ik ken, zijn ook als ze dronken zijn niet aan het ruziezoeken. Maar dat zijn natuurlijk watjes.

Maar dan nog, wil jij ook een avontuurtje? Of denk je hem van mening te doen kunnen veranderen? (Je weet nooit, mijn vriendje beweerde ook altijd dat hij geen relatiepersoon was en geen vriendin wilde, tot mij dus :P Maar ik zou er niet op gokken).

Anoniem91 30-01-2010 12:50

Ik wil hem gewoon beter leren kennen;).. Je weet nooit :P Ik gok ook echt niet op een relatie, gewoon gezelligheid eerst;) En een avontuurtje zou ik écht niet erg vinden met hem!(A)

Hoe zou ik hem dan het best aan kunnen spreken?

Freyja 30-01-2010 13:34

"Hoi"? Ja ik weet het ook niet, volgens mij is dat het makkelijkst :D

Akhlys 30-01-2010 16:15

"Hoi, alles goed?" Dat is het makkelijkst lijkt mij..:P Al zou ik geen contact zoeken met iemand die wel in is voor een "avontuurtje".. Dat komt dan op mij over alsof hij alleen maar aan zichzelf denkt en puur voor z'n eigen plezier gaat..

Prominence 30-01-2010 20:55

tsjaa,meestal is het voor jongens even moeilijk als voor meisjes
een goede blik of vluchtige glimlach is genoeg om je gevoelens te uiten
gewoon een beetje langer als ''toegestaan'' hem aankijken etc

als ie een beetje scherp is merkt hij het vanzelf wel :B

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:47.