![]() |
sector werkstuk economie vraag
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag voor ons sector werkstuk van economie moet ik uitzoeken hoe google in de samenleving is geïntegreerd. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen doen? Dit moet voor volgende week vrijdag gebeurd zijn:facepalm: Groetjes |
Nou stel eerst eens een aantal deelvragen, bijvoorbeeld:
-Wat was het oorspronkelijke doel van Google? -Welke uitbreidingen zijn er in de loop der jaren gekomen? -Hoe vaak wordt Google gebruikt? -Zijn er nieuwe doelen gekomen voor Google, zoja welke? Etc. ^^ |
Google is echt idioot.
Feitelijk 1 pagina, leeg met in het midden een zoekbalkje. Er zijn mensen die nooit forum.scholieren.com, of www.hotmail.com, of http://hyves.nl in typen, maar puur bij google gewoon forum scholieren doen, enter rammen en eerste hit pakken. Firefox, de populairse browser (wellicht muv IE) heeft een firefox google versie als startpagina by default. Google advertenties werken erg goed. Googelen is een werkwoord geworden. Welk ander product heeft dat berijkt? ect. ect. |
Citaat:
|
Oke een vraag voor iedereen:
Zou jij internet nemen als google niet bestaat? Dus dat je geen webpagina's op kan zoeken en zo heleboel sites zoals deze niet kende? |
Ja
1. Er zijn nog heel veel andere zoekmachines en methodes 2. Als er geen andere zoekmachines waren dan kun je nog steeds je favoriete sites bezoeken of juist sites die je nodig hebt voor school, werk e.d. |
Ja, er zijn andere zoekmachines. Veel websites ken je wel via via, of door reclame volders ed. Veel kun je zelfs gokken. MSN doet et dan ook nog prima, enzovoorts.
Het is wel zo dat google internetten wel een heel stuk makkelijker maakt. |
Dat is zeker zo, maar je hebt natuurlijk ook nog bijv. Startpagina met alle dochters.
Genoeg manieren om iets te vinden dus. |
Google maakt het vooral gemakkelijker, maar via omwegen kan je voor een groot gedeelte wel vinden wat je zoekt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |