![]() |
Welke Tycoon is het beste?
Ik ken nmlk alleen Railroad- en Rollercoaster tycoon.
|
speel maar transport tycoon deluxe, dan heb je de beste gehad. hoef je de rest neit meer te spelen, want beter kan toch niet:D
|
railroad tycoon, 1 of 2 maakt niet uit, in hun eigen tijd super
|
Citaat:
|
nou heel simpel.
je moetaltijd klein beginnen met bussen. door de hele stad. en dan telkens uitbrijden. en veeel geld verdienen. |
Nee, je moet Coal gaan vervoeren.
|
Zelf vind ik Rollercoaster tycoon
transport tycoon deluxe is ook :cool: |
Citaat:
Hout! Hangt eigenlijk van de map af, maargoed.... Transport tycoon ruled! /me heeft hem net aan de praat onder XP |
Citaat:
Maare, hoe heb je 'm aan de praat gekregen onder XP? Ook met geluid? |
jah hoe :D
Citaat:
|
kheb die niet; nooit gespeeld, maar dat is dus wel de moeite waard?
|
maar hoe laat je transport tycoon draaien op XP?
|
meer tips
|
Citaat:
Maarrum... kun je me vertellen hoe je m aan de praat kreeg onder XP? Kreeg ik hier niet voor elkaar namelijk! (ok... ik heb het opgegeven na een kwartier proberen, maar toch :o) |
Citaat:
van een pomp aan de ene kant naar een faffinaderij aan de andere kant, dan stroom je binne... dat railroad tycoon, is dat dat van-boven-af spel waar je baantjes in Europa, Engeland en America kan opzette? ontopic: Transport tycoon deluxe vind ik ook het beste |
Olie? Die gaan stoppen er altijd gelijk mee.
|
|
Shit... ziet ik het nu pas... :/
Rhinus heeft het antwoord al gegeven, maar nog ff kort samengevat: Zorg dat je aan de windows versie van TTDX komt (kazaa!) en download en instaleer daarna deze patch..... gewoon uitpakken, in de install dir van TTDX pleuren en runnen maar :) en-joy! |
Nu ga ik 't ook even downloaden. KaZaA en virussen her I come! :D
|
nietzman, krijg jij de muziek ook aan de gang?
|
En staat bij jouw service interval ook op 16,000 :eek: dagen?
|
Citaat:
Geluid heb ik trouwens wel.... al zij het midi, misschien heb je de midi balance op mute staan? |
Ik heb muziek, wiehoei! Dank U! :D
Maare, je hebt van die dubbele treinen he. Die zijn bij mij enkel. Dat is vrij vervelend. Heb jij dat ook? En kun je dat veranderen? |
Citaat:
ow ja, ik heb 'm legaal (zegt heel wat :eek: ) maar de muziek doettut niet (meer) sinds ik 'm opnieuw heb moeten installeren... Hoe zet ik dat goed? dank u |
Ahh de dagen van Transport Tycoon.. was toen nog geen deluxe versie volgens mij... had ik van 1930-2010 ofzo gespeeld. Toen had ik zoveel geld (6 biljoen ofzo) dat het geld ineens negatief werd.. (zoveel geld kon het spel niet aan ofzo :D).. toen maar gestopt
|
Citaat:
?? |
10 ofzo?
|
Zoo tycoon
rollercoaster tycoon |
transport tycoon
|
Transport Tycoon (enige die ik gespeeld heb :p), maar ben em kwijt.
Dat spel is zeker nergens meer in Nederland te koop? I.i.g bij FRS en Dynabyte niet. |
Citaat:
|
Dat weet ik :p
Maar krijg em nu al binnen via iemand anders :) Nu maar hopen dat ie werkt op mijn comp (kan dat ie te snel is). |
*schopt een btje* :o :D
TT de Luxe speel ik net weer n tijdje... ut blijft een cool spel. Maffe muziek ook. :D Altijd leuk met vrachtwagens om de laadstations van de anderen te blokkeren. Of gewoon op de weg twee achter elkaar laten rijden, voorste laten stoppen en dan de achterste als-tie ernaast is ook laten stoppen. :D Heerlijk... Mgoed, ff over dat hout, kool en oliegezeik: kool blijft gemiddeld het meeste opbrengen (kijk maar bij cargo rates), olie is alleen voordelig bij Economy op Steady (is nog riskant mgoed), en hou zou ik niet echt weten... is iig wel minder dan kool... Oja, je HQ, wat is de grootste die je ooit gehad hebt? Ik heb zon vierkant lelijk flatdingetje gehad als grootste... maar kweetniet of-tie de grootste is. |
Je HQ is gekoppeld aan je rating (IIRC), je max rating kan 1000 zijn. Dan ben je 'tycoon' :D ik was het twee keer in het spel, maar steeds 1 jaar (misschien maximum dat het kan?).
Dus als je dat hebt bereikt ben je de bom :) (tenzij door een bug je geld ineens bij de 6 biljoen negatief wordt :mad: ) |
Ik was laatst ook even Tycoon :).
Maare, 't is een beetje simpel. Die computer bakken er niks van :(. Dus, wie doet er mee een keer een potje overr I-net zodat er wel wat tegenstand is? |
Citaat:
O, over bugs gesproken, in de niet zo luxe versie ;) als je dan de langst mogelijke tunnel bouwt kost ie niets... niet dat je er wat aan hebt, want de waarde van de spullen wordt superlaag omdat het veels te lang duurt voordat alles dr doorheen is en trouwens, je kan er helemaal niet in, aangezien de tunnel eindigt op zeeniveau... leuk :D |
Citaat:
|
Speel TTDLX tegen mij!
Zielig, ik? |
Citaat:
|
hm, de beste tip bij tcdeluxe is dus wel een eigen map maken, en ik alle grote steden in het midden van de stad plaats voorzien om een luchthaven te zetten, en dan onmiddelijk als je begint te spelen daar vliegtuigen opzetten. Winst gegarandeerd ;)
|
Citaat:
|
ff Offtopic Whoeiii nog een DBZ fan (y) :) ( me to )
|
gaat railroad op tycoon zo nee
hoe kan ik het wel laten werken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |