![]() |
Effe wat duidelijk maken
Sorry voor deze spam.
Ik ben niet niels ofzo. Dat wil ik effe duidelijk maken |
Slotje.:facepalm:
|
Citaat:
|
Jóngen, echt. :facepalm:
|
ban, alsjeblieft
|
En uit de weerwolfspellijst halen voor die tijd ;)
|
O-M-G.
Freezer, ik snap het als je nieuw bent, maar misschien is het wijs om dit even door te lezen, zodat je niet aan de lopende band dit soort topics maakt. Om het even samen te vatten, De Kantine is bedoeld voor topics die je niet op ándere fora kwijt kunt, die enige discussiewaarde hebben, een kort vraagje die je nergens op andere fora kwijt kunt óf een van de forumspelletjes. Dus niet voor het delen van een liedje, of dit soort.. mededelingen. Die kun je prima kwijt in het Wat saai zeg topic. |
Oke maar nu heb ik dit gezegd maar jullie geloven mij niet dus.
Dan wil ik even wat duidelijk maken snap je. Ik hou er niet van om vals beschuldigd te worden. Klaar ik zal er voortaan wel rekening me houden. nu kan er een slotje op ik hoop dat dit gezeik ophoud. met dat niels gedoe ik ben het niet |
Ach, ik geloof allang dat je Niels niet bent. En ik geloof ook allang dat je een irritant mannetje bent :)
|
Citaat:
Het is wel zo. ps ik ben niet zo iri als het lijkt ik vind het gewoon niet leuk als ik vals wordt beschuldigd |
Citaat:
|
Oh mèn :')
|
Citaat:
Maar hoe zouden jullie het vinden |
...als?
|
Als men dacht dat ik Niels was? Ach, ik zou er niet wakker van liggen. En ik zou er ook geen topic over openen.
|
Citaat:
|
ik hou erover op
|
Niels doe gewoon ff normaal
|
Ja Niels;)
|
Ik geloof er niks van; dit is echt zo'n Nielsenstreek.
|
Wat is dit nou weer!
Freezer jongen, heb je de regels wel gelezen? |
Harr, die gaat mijn crew niet in.
|
Ik wel Panda?
|
ik wil ook in je crew, als neuroot
|
schipsneuroot
|
|