![]() |
keel 'dichtknijpen' tijdens kussen
Beste mensen,
advies gevraagd. Ik heb sinds kort een scharrel waar ik wel eens mee kus, en hij is nogal dominant. Tijdens het kussen legde hij altijd al zijn hand op mijn hals, maar meer om me naar hem toe te trekken. De laatste keer oefende hij eigenlijk steeds meer druk uit, waardoor er een soort van ' stik' effect optrad. Niet echt natuurlijk, maar ik kon gewoon minder goed ademen. Aan de ene kant vond ik het wel opwindend, want in focuste veel meer op het kussen en kalmeerde een beetje. Aan de andere kant flitste ook door mijn hoofd dat dit misschien wel zijn 'ding' is en dat het kan ontaarden in wurgseks en dat jaagt me de stuipen op het lijf.:| Iemand ervaring mee? Tips? onderbuikgevoelens? |
Bespreek het met hem. Als je het niet fijn vindt wat hij doet, of dat nou nu is of als hij er nog verder mee gaat, geef dat dan aan. Seks (en alles wat daarmee te maken heeft) draait immers om vertrouwen en samen uitvinden wat je wel en niet fijn vindt. Als hij dat opwindend vindt dan is dat prima, maar als jij daar niet van houdt moet je dat ook kunnen zeggen.
Succes. |
idd, bespreek het met hem.
Misschien doet hij het onbewust, en als hij het bewust doet zou ik kijken waar je grens ligt en hem dat zeggen |
Mijn ding zou het niet zijn.
|
Ik zou me ernstig niet op mijn gemak voelen bij zo iemand. Een jongen die het leuk vindt om mijn keel een beetje dicht te knijpen...wat voor dingen die ik akelig zou vinden vindt hij nog meer leuk? En gaat hij wel naar me luisteren als ik nee zeg? Kan ik hem fysiek aan als hij niet luistert? Nee dus.
Foute boel. Je kent hem nauwelijks en hebt geen enkele garantie dat je hem kunt vertrouwen. Dat weet je zelf ook, anders had je dit niet gepost. ( LET OP: ironie-alert!) Koekje van eigen deeg misschien? Eerst die handboeien omdoen en dan wurgen, en als hij blauw aanloopt zeggen: nou, zo voelt dat dus. Dan ram je er een buttplug in, en bel je zijn moeder waar ze hem kan vinden, waarna jij het pand verlaat met het dreigement dat als hij je ooit opzoekt, jij niet de politie, maar je vader en je broer op hem af zult sturen. ( einde ironie-alert) |
goh, dat klinkt ook niet erg lief.
|
Juno is er weer hoor :D.
OT: Een ex-scharrel deed dit wel eens bij mij, ik vond t erg nice :o. |
Ja, dat is eigenlijk wel opwindend. Alleen niet tijdens het zoenen, dan heeft het geen nut. Doe dat maar eens tijdens seks, en dan vooral als je klaarkomt. Heel lekker. :o
Edit: Je moet natuurlijk wel je eigen grenzen aangeven. Als jij het niet wilt hebben, dan heeft-ie dat maar te accepteren. Zolang hij je niet letterlijk wurgt is, hoeft er niets mis mee te zijn. |
Jezus, Juno.
Niets aan het handje waarschijnlijk; iig ik doe het af en toe bewust als ik denk dat de ander het lekker zou kunnen vinden; paar tikjes op mijn pols zijn heus wel genoeg om ermee te stoppen tot er expliciet iets over gezegd wordt. ;) |
Citaat:
|
Topic opgeschoond en vanaf nu weer lief spelen kinders.
|
nou dat is lief xD
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54. |