![]() |
Bol.com bon twv 100 euro winnen?
Beste forumbezoeker,
Ik bezig met een onderzoek naar TVgebruik. Zouden jullie deze korte vragenlijst (ong 4 min) willen invullen? Je maakt ook nog kans op een Bol.com cadeaubon t.w.v. € 100,- ;) http://www2.fmg.uva.nl/comlab/surveys/survey920752/ Groetjes, Valerie |
Ingevuld. Het was wel moeilijk kiezen tussen kutprogramma's, er zijn er zoveel.
|
Ik vind het een lastige test omdat ik nieuws- en actualiteitenprogramma's kijk omdat ik ze informatief vind, niet per se omdat ik ze leuk vind, en me daarom erger aan het steeds terugkerende leuk-woord.
|
Puntje van kritiek:
"Een serie dat ik leuk vind is:" Hoe leuk vind je de serie dat je hebt gekozen? "helemaal niet leuk" - "heel erg leuk" Een serie die je leuk vindt vind je niet helemaal niet leuk he? :p |
'Leuk' is sowieso niet echt een professioneel woord voor een onderzoek, vind ik.
|
Wat zitten er veel taalfouten in, zeg. "...over een familie show dat je hebt gezien" :confused:
Ingevuld. |
ik vind het wel leuk dat je willekeurig een soort programma's krijgt :Y
|
Oh, ik snapte al niet dat ik die tv-show en die kutprogramma's gemist had :o Maar ik kreeg dus series.
|
Citaat:
|
:D
Ik mocht van mijn bewegingsdocent het woord leuk nooit meer gebruiken, omdat ik wel eens zei na een bewegingszin van iemand dat ik het leuke bewegingen vond. :D (nu zou ik dat ook echt niet meer doen, denk ik, dus het is hem gelukt om het me af te leren) |
Citaat:
|
hihi, maar hertjes figuurzagen ís ook leuk :D
|
Ik kreeg iets over familieshows, is dat weer een andere?
|
Citaat:
'weet je wat leuk is, een appel!' 'maar een appel ís ook leuk' |
Citaat:
Done! ^^ |
ingevuld
bij mij ging het over een drama dush eb House md maar genomen de vraag over zender heb ik als zeer negatief in moeten vullen omdat ik het niet op tv kijk wegens het 1 seizoen achterlopen. |
Ingevuld, maar vond het wel een beetje een gekke enquete.
|
Ik heb het ingevuld en ik vond het ook een gekke enquete.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |