![]() |
dan doe ik het wel saai#848
:o wat is dat dan JasperJD?
|
Dit panda |
RP is op tijd :D
|
En ik word bijna 18 dus ik wil de stemwijzer doen, link?
|
Teh lulz, ik krijg in Den Haag PvdD als stemadvies, maar goed dat ik hier niet ingeschreven ben!
|
En D66 superlaag? :confused: Gekke standpunten heeft de lokale fractie dan.
|
Nou, wat ik net aan het typen was voordat het topic dichtging :o was dat ik Kim Feenstra toch nog een beetje dom vind, maar niet zo irritant als dat vreselijke omhooggevallen wicht Fatima Moreiro de faldera die omdat ze een hockeyfailster was nu maar overal op TV moet opduiken met wanhopige pogingen om in the picture te blijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oei, ik ga maar snel boodschappen doen want over een kwartier is de winkel dicht.
Later! |
Citaat:
|
mijn gemeente staat er niet bij ;(
|
Wtf, mijn stellingen gaan o.a. over "Theater de Flint moet verplaatst worden naar het Eemplein" (bij mij naast de deur)....Who cares?
|
Haha er doet hier een partij mee "Stop Wilders Nu".
|
Waarom staan jullie gemeentes er niet bij?
|
Even kijken wat je hier in Helmond aan lokaal grut hebt...
Helmond Aktief, Sociaal Democraten - Ondernemend Helmond, Helder Helmond en Helmondse Belangen Klinkt niet bijzonder inspirerend. |
Citaat:
|
Ik wou dat ik chocola had. :(
|
oh hoe laat is ranking the stars?
|
Kim Feenstra doet zo van 'oh maar ik ben niet zo dom als ik lijk hoor' maar volgens mij is ze dat wel.
|
Lijst Lashkari: "Kost weer extra geld. Het geld kan beter aangewend worden om meerdere multi culturele activtieten te organiseren in de betsaande flint."
|
Ik heb hier Trots op NL. Als die hier winnen, ga ik emigreren!
|
Pff, de lokale fractie van D66 vindt dat Den Haag Cultuurhoofdstad van Europa moet worden in 2018 (zonde van het geld), dat het OV niet gratis moet zijn en dat er geen vuurwerkverbod moet komen. :n
|
Wat vinden ze precies te duur, aandacht voor spelling in het onderwijs?
|
Citaat:
Mijn stemwijzer gaat erover of de gemeente moet bijdragen aan de huisvestiging van Helmond Sport (NEE!) of dat er een sportveld moet komen in Wijk A of in Wijk B, of het geld voor het opknappen van de "kanaalzone" nu naar de zorg moet gaan, en of er wel of niet nieuwe coffeeshops mogen komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo nodig moet er een avondklok voor overlast gevende jongeren worden ingesteld.
wuuuuut |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stem op de partij die geen gemeenschapsgeld in voetbalclubs wil pompen.
|
de stemwijzer van breda is nog niet beschikbaar
|
jammer, in delft doet de burgerlijke ongehoorzaamheids partij niet meer mee :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zie net dat de verkiezingen 3 maart zijn. Ik word 7 maart 18. Dus laat maar :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
evening.
|
Hoe willen ze daar dan op gaan controleren? Ik bedoel ik zie genoeg overlaste gevende jongeren, maar dan moet er blijkbaar net politie in de buurt zijn. Lekker haalbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben voor een politiestaat *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe laat je een Helmonder miauwen?
Spoiler
Hoe laat je een Helmonder "shit" roepen?
Spoiler
Ware dijenkletsers. |
Citaat:
stip doet nog wel mee. |
Citaat:
Nouja los daarvan: ik ken best verschillende mensen die halfdoof zijn, die zitten ook niet alleen maar grijnzend heen en weer te draaien op een stoel om af en toe iets te zeggen dat totaal niet met het gesprek te maken heeft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |