![]() |
Ik hoop dat het morgen ook saait #849
Over saai, saai en nog meer saai!
|
fipo *O*
|
If there's something strange in the neighbourhood
|
haha tink :bloos:
|
Goeiemiddag.
|
Hoi.
|
Citaat:
|
Ghostbusters
|
GHOST! BUSTERS!
oh tink was me voor |
Ja en hoe, met wel drie minuten! ;)
|
:D
|
Het forum valt om de haverklap uit :(
|
Bij mij valt het wel mee hoor maar ik woon blijkbaar heel dicht bij het hoofdkantoor ;)
|
Oh en wat een idiote waarschuwing kreeg ik binnen wegens KWETSEN.
|
Wie heb je GEKWETST dan?
|
Citaat:
|
Oh really, even kijken. :p
|
Iemand met een nogal unieke schrijfstijl in een topic op spiegologie.
|
Middag
|
Ik vond het nogal onzin maar goed je mag hier van de stasi niet over praten geloof ik.
|
Citaat:
|
Het sneeuwt hier weer*O*
|
In schriftelijke vragen aan staatssecretaris Bijleveld (Binnenlandse Zaken) stellen de Kamerleden Heijnen en Kalma dat de kou het campagnevoeren belemmert.
Een woordvoerder laat weten dat het verzoek geen betrekking heeft op de verkiezingen van 3 maart aanstaande, aangezien het daarvoor te laat is. De gemeenteraadsverkiezingen zijn standaard in de maand maart. De PvdA wil dat de minister onderzoekt wat de voor- en nadelen zijn van uitstel van de verkiezingen naar een moment waarop het warmer is. Ook vragen ze een onderzoek naar het effect van het weer op het opkomstpercentage. Mutsen De SP laat in een reactie weten de PvdA te willen helpen door hen 500 mutsen aan te bieden. "Wouter Bos heeft gezegd dat de partij meer naar links moet kijken. In dat geval willen we onze linkse vrienden graag helpen", aldus SP-Kamerlid Ronald van Raak. CDA-campagneleider Michael Sijbom adviseert de PvdA-politici juist campagne te voeren om het warm te krijgen. ''Kom op, rode muts op en langs die deuren. Ik heb driehonderd groene CDA-sjaals in de aanbieding. En blikken CDA-erwtensoep. Gratis af te halen.'' :D:D:D |
|
Ik heb een afstudeeropdracht. *o* Een leuke! *o* En ik heb er zin an. *o*
|
woehoe het is je dus toch nog gelukt martin *O*
|
Alweer bijna half drie.
|
*o* voor Martino.
Valt het forum bij jullie ook steeds weg? |
Ja! En het begint steeds harder hier te sneeuwen*O*
|
Citaat:
|
Citaat:
En superfijn Martin! *O* Gefeliciteerd (y) |
Mijn skype is kapot!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ohnee, mijn moeders skype is kapot want ik kan mijn vriendje wel bellen.
|
Ik kreeg trouwens zo'n beetje min of meer direct een baan aangeboden. :D
|
Lol, maar je wilde verder studeren toch? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarover? |
Wat voor baan is het martin?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een telefoongesprek. :D
> Goedendag mevrouw, met Henkie van blablamerk. Heeft u twee minuten de tijd? < Hallo. Ja, is goed hoor. > Bent u bekend met blablamerk? < Nee, dat zegt me niks. > Ooooh, dat geeft niet hoor. Ik neem het u niet kwalijk. < We zijn een merk net zoals Bjorn Borg etc. We mogen vandaag gratis herenonderbroeken uitdelen in <naam dorp>. Heeft u interesse? We hoeven alleen u adres. < We hebben genoeg onderbroeken. Fijne dag nog. |
Welk merk?
|
Sigoni of iets. Het kwam me niet bekend voor.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Nopz mij ook niet.
|
zo, weer lekker een half uur gefietst onder begeleiding van DJ Paul ELstak en Party Animals enzo *O*
|
vulcanize the whoopy stick in the ham wallet (8)
cattleprod the oyster ditch with the lap rocket (8) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |