![]() |
Een nieuwe vlag?
Ik zat net het nieuws te kijken en zag een item over dat men de vlag van de EU een nieuw design moet hebben. Nou leek het mij leuk dat mensen hier ook een poging gaan doen iets te ontwerpen!
Citaat:
_______________________________________ Enkele voorbeelden van een nieuw design: http://www.crwflags.com/fotw/images/e/eu!rem.gif (Rem Koolhaas) http://www.crwflags.com/fotw/images/e/eu!kru.gif (Hans Kruit) En nu jullie, kom maar op! ;-) |
Die 2e, weet je toevallig of die ooit in het Muhka in Antwerpen heeft gehangen? Die heb ik namelijk járen geleden gezien op een tentoonstelling, ook met titel iets als Europese vlag... (*denkt na over de precieze omstandigheden* dat moet dus tussen 2002 en 2004 ongeveer geweest zijn). Of is die van latere tijd, dan is hij stiekem gewoon gejat :D. Ik ga eens kijken of ik iets kan vinden, want nu ben ik wel nieuwsgierig...
Edit: 2005... dat zou zomaar eens kunnen :D |
Ik vind de eerste echt briljant. <3
|
grappig. ik ben momenteel bezig voor school met deze opdracht. puur voor school hoor, niet officieel ofzo :)
het is erg lastig. |
Die eerste lijkt me inderdaad leuk:p Moet je nét zo'n sadistische leraar hebben die op je toets wil dat je de vlag van de EU even uit je hoofd natekent... (y)
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind de eerste helemaal neit zo briljant. Het zijn allemaal vlaggen, leuk en ardig, maar het is een totaal onherkenbaar ontwerp. Het is alleen wel leuk dat ze Nederlandse en de Slowaakse in elkaar hebben laten overlopen :)
De tweede is beter, maar wel heel erg 'we maken een kringetje waar we de rest van de wereld buitenhouden'... Fishy's ontwerp wordt vast beter ;) |
Ik vind ze eigenlijk allemaal niks. De eerste is me echt te gestreept en die 2e is gewoon saai. Eigenlijk vind ik de huidige helemaal niet zo beroerd als ik eerlijk ben, maar wie weet komt er nog wat moois uit.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44. |