![]() |
Waar blijven de saaien? #852
Dan open ik hem wel :)
|
fizzle-fluffy 82
Tink* 37 White Trash 33 Martiño 31 Stefenootje 31 Katje 29 Rivka* 29 JasperJD 28 Etmakas 25 Sarah 24 Quis 18 Pippeloen 17 Lucky Luciano 16 Rode Panda 16 Repelsteeltjuh 13 Jehebtmelief 12 Barabas 10 Repelsteel 9 Rationeel 8 Absinthe 6 Batave 5 Trimm Trabb 4 kopmuntkip 3 Dark Phoenix 3 Commendatore 3 Kazet Nagorra 2 grl 2 N00dles 1 Missy 1 Havock 1 ecnelis 1 Jaeger 1 |
Citaat:
|
Fizzle spammerd :nono:
|
En ik denk dat ik toch wel naar die voorstelling ga, morgen. Ik moet toch nog eten tussendoor, dat kan ik dan misschien in Tiel doen, in die stationsrestauratie, of anders ergens in Eindhoven. Maar ik voel me altijd zo snel zo suf als ik daar dan in mijn eentje aan een tafeltje zit :o :p
Alleen naar het theater vind ik geen probleem (ik ga toch bijna nooit naar voorstellingen met een pauze erin), alleen naar de bios is ook nog wel te doen, maar alleen in de kroeg is niet zo aan mij besteed. Ach. Het is één van m'n lievelingsstukken, dus ik moet wel gaan, want ik heb hem nog nooit in het theater gezien. En Saskia Temmink is goed. Rick Engelkes en Bastiaan Ragas niet :p En @Tink: Het is 'Bedrog' van Harold Pinter. |
Ik heb het vorige topic gewonnen *O*
|
Citaat:
|
Saskia Temmink <3 <3
|
Je moet gewoon in Einhoven in dat stationscafeetje aan de centrumkant op de eerste verdieping gaan zitten, lekker rustig!
|
Het regent wel erg hard. Ik heb zometeen niet alleen therapie nodig voor mijn rug geloof ik.
|
avond
|
Citaat:
Citaat:
De castfoto (hoe fout :p): http://www.leidseschouwburg.nl/cms_f...img1352_15.jpg |
Wel een mooi shirtje heeft ze aan. :o
|
idd.
Ok dus wat ik nu heb is dus hyperventileren. 0_o |
Hoi.
Ik kreeg net een pakketje uit Amerika met Hershey chocola erin. Charlie Brooker had gelijk, het smaakt echt naar vooroorlogs stof met suikerkots. De Amerikaan in kwestie had geen idee dat Europese chocola zo anders was. Nou wel dus. Hier smaakt het tenminste naar chocola. |
Ik wil meer dubbed bleach!:mad:
|
Oja, Saskia Temmink is tof idd (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de laatste paar saaitopics niet meer dan 10 posts ofzo gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*o*
|
Citaat:
Dat bedoelde ik. |
GTA Vice City eff yeah :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
even kijken of mijn laptop dat wil doen.
|
Citaat:
|
Ik ben al op de helft van mijn max. 10 posts, noes.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
* Operating System: Windows 98/ME/2K/XP
* Processor: 800MHz P3/Althlon * Memory: 128Mb RAM * Video: 32Mb Video RAM * CD-ROM Speed: 8x * Hard disk: 915Mb * DirectX Version: 9.0 Recommended PC Specs * Processor: P4 or Althlon XP * Memory: 256+ Mb RAM * Video: 64+ Mb Video RAM * Hard disk: 1.55Gb *o* hoera |
ik moet echt mezelf bannen hier; als ik het goed herinner heb ik vannacht over mr. soija en absinthe gedroomd :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik droom nergens over, dus ach. |
Nou, nog 1. Dan ga ik een koekje eten en het opnieuw kwijt zijn van mijn leven vieren
|
Totaal aantal berichten
29.007 De 29K is in dit topic gevallen :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Wacht maar tot je het ooit proeft. Het is niet zozeer dat het zoeter is, maar dat de hele structuur ook nergens op lijkt. En er een ranzige nasmaak aan zit. Ik heb chocola uit allerlei landen geproefd en die smaakten allemaal naar CHOCOLA. Als het in maar 1 land (ookal is dat een groot land) anders smaakt, ligt het dus aan hen en niet aan mij. Trouwens, chocola hoort hier toch ook een bepaald percentage cacao etc. te bevatten voordat het chocola genoemd mag worden? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Spoiler
:bloos: |
Jawel want er zit wel cacaoboter in, dat is ook cacao
|
Hmmmm ik heb zin in om een zak chips leeg te vreten en in toastjes met kaas en stokbrood met kruidenboter...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |