![]() |
Sailing the seven seas of saai! #855
Yarrrrrr!
|
Godver, Martin! :mad:
:p |
Harrrr jij bent nog geen member :O
|
Nou, jij was eerst :P
|
Trimm wordt dekschrobber!
|
Eerder
|
Deze is sowieso duisent beter
|
Citaat:
@Martin: Zie ik er uit als een schrobber? Ik bewaak de flessen rum wel. *hik* |
Rode Panda: Kapitein
Quis: Adviseur / chefkok **** Fizzle: touwvrouw / navigator Tink*: Jolige vrouw White Trash: Taaldeskundige Rivka*: scheepsjournaal bijhoudster Ecnelis: schipsneuroot / rumcollector Commendantore: kosmonaut Dark Phoenix: Phoenix voor aanvallen en licht in het donker Flyaway: uitkijkpost Martino: Eerste stuurman aka "Number One" Rationeel: boegbeeld/onderhoud Sarah: dokterinie Batave: Magazijnsleutelhouder JasperJD: voormalig gangster Uiconoide: Hoofden van Verkrachtingszaken Pippeloen: zeemeermin / visser Kazet Nagora: Centaur (Een hele zeldzame slimme centaur) Trimm Trabb: dekschrobber |
Citaat:
|
meh.
|
Wat nou dat Martin's topic dicht is. :P
|
@RP: ik vind het ook niet per se vervelend om dronken te zijn :o Maar je hebt me alweer weggehaald zie ik :(
@Tink: nee, ik wil er niet om vechten, ik was gewoon eerder! :p |
Kap'tein, ik zag je noodkreet maar ik moest eerst bijlezen. Ik zal nadenken over een naam!
|
Rode Panda: Kapitein
Quis: Adviseur / chefkok **** Fizzle: touwvrouw / navigator Tink*: Jolige vrouw White Trash: Taaldeskundige Rivka*: scheepsjournaal bijhoudster Ecnelis: schipsneuroot / rumcollector Commendantore: kosmonaut Dark Phoenix: Phoenix voor aanvallen en licht in het donker Flyaway: uitkijkpost Martino: Eerste stuurman aka "Number One" Rationeel: boegbeeld/onderhoud Sarah: dokterinie Batave: Magazijnsleutelhouder JasperJD: voormalig gangster Uiconoide: Hoofden van Verkrachtingszaken Pippeloen: zeemeermin / visser Kazet Nagora: Centaur (Een hele zeldzame slimme centaur) Trimm Trabb: dekschrobber Absinthe: dronken elf |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Saai van de zeven zeeën.
|
Is er ook nog een Peter Pan? :o
|
The Saaiing Dutchman
|
Citaat:
Kusjes, Je Nummer Een. |
Oh, en:
JasperJD 70 Martiño 60 Rationeel 47 Tink* 41 Rode Panda 41 Absinthe 27 Pippeloen 22 Batave 19 Sarah 18 Archont 18 Katje 16 Barabas 14 ecnelis 13 Trimm Trabb 11 Uiconoide 10 N00dles 9 Hanneke 9 JJoosje 8 fizzle-fluffy 7 Mr Soija 7 Kazet Nagorra 6 White Trash 5 Arachnia 4 Lucky Luciano 4 Missy 3 Commendatore 3 Allure 2 Kapip 2 Dark Phoenix 2 imène 1 kopmuntkip 1 Etmakas 1 |
Citaat:
|
The Queen Saai.
|
de saaiven provinciën!!! :mad:
|
Citaat:
|
en anders de saai van de saaiven saaien
|
Citaat:
we set sail on The Queen Saai! |
Saairates of the Caribbean.
|
Citaat:
|
Oei, ik moet zo weg. Even snel omkleden!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gelukkig heb ik als Number One een eigen hut!
|
Citaat:
:p |
Nou de laatste tijd niet meer hoor:nono:
|
Citaat:
|
Gelukkig heb ik een hoed!
|
Gelukkig heb ik zo'n prachtige crew. :cool:
|
Panda, ik wil wel een assistent om me te helpen met ehm administratieve zaken! Regel je dat?
|
Zo, geschoren en omgekleed, nu naar Eindhoven. Fijne avond kinderen! Verheug jullie maar op beschamende foto's
|
Wat doet de jolige vrouw eigenlijk? Ben ik de scheepshoer of nog kuis?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: