![]() |
lol uithale , dringend
heeft iemand tips om iemand beet te neme die je heeft probere wijsmake dat iemand op je is?
alle lolln kunne vn pas kome. |
watte?
|
of iemand soms grappe heeft om met iemand uit te hale die je heeft probere wijsmake dat iemand op je is
|
Dat soort onzin hoor je te negeren. Als ik jou was zou ik mijn tijd steken in spelling.
|
K, maar ik zou hr toch graag beet neme, dn staan we gelyk.
|
Ideen?
|
oeioei loverboy, je gebruikt je verkeerde naam ;) heeft dit soms iets te maken met je andere topic?
|
Ik bn zn beste vriend en anders wordt het te verwarrend met hij en ik en zij , kbn ook njaar jngr
|
Het is trouwens dankzy my dat hij het op scholieren post :) en vroeg me hm wat te helpn :)
|
LL, N K MR DNKN DT DT NLZBR S! Maar dat van jou is echt nog veel erger. Niks tegen een typfout, maar shit zeg... dat van jou is practisch onleesbaar.
|
Citaat:
BEDANKT HE! :facepalm: Maar om toch nog een poging tot serieus te zijn te ondernemen, ik ben ook ooit voor de gek gehouden, maar ik heb daar nooit iets op teruggedaan. Dan maak je alleen maar duidelijk dat je ermee zit. |
Ja ok, ik zal proberen om op mijn spelling te letten.
|
Haar ouders verwerken in de chili con carne.
|
Citaat:
|
Citaat:
en voor de TS, southpark is idd een goed begin. probeer eerst de eerste 13 seizoen te kijken, dan heb je vast wel een goed idee. |
ik geloof hier geen zak van. en hoe oud ben je nou eenmaal?
|
TS is dus 15 en Loverboy 14:)
Waarom zou je haar lolln geven? Play hard2get+onverschillig:p |
ik probeer dus duidelijk te maken hoe kinderachtig dit wel niet is. dat geldt trouwens ook voor 'iemand wijsmaken dat iemand op hem/haar is'
|
Lekker belangrijk, zulke kinderachtige mensen bestaan nou eenmaal, leer er maar mee leven. En door zelf wraak te nemen, verlaag je jezelf alleen maar tot hetzelfde 'niveau'..
|
De slagroomtaart in het gezicht? Hilariteit gegarandeerd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |