![]() |
[internetscan voor id3tag] scannen mp3 via internet --> herkennen artiest, titel etc.
Ik ben op zoek naar een programma waarmee je mp3 kan scannen waarmee
duidelijk wordt van wie het liedje eigenlijk is, wat de naam ervan is, van welk album deze komt en het nummer van dit album. Moodlogic is er een voorbeeld van, maar eigenlijk ben ik op zoek naar een gratis alternatief ervoor (niet voor niets Nederlander :) ). Wat zijn (goede, goedkope) alternatieven? |
wat voor mp3's wil je scannen dan? op websites ofzo? of ftp's?
|
Citaat:
Geen idee, maar het wordt gescand. Zie www.moodlogic.com Alhoewel ik uit andere bronnen heb vernomen dat het anders werkt :confused: |
tssss.... waar ben je naar op zoek dan!?!? je weet dus niet precies waar je naar op zoek bent? lekker dan :confused:
|
|
Citaat:
volgens mij is DMN digital music netword zo'n programma. zie www.dmn.com is gratis en als ik de beschrijving in PCM goed begrijpt doet het wat jij wilt. is beschikbaar als plugin voor zowel winamp als media player. |
Musicmatch Jukebox doet dit ook.
|
Citaat:
|
waarom heet dat een internetscan dan
|
Citaat:
En dat "internetscan" heb ik zelf maar verzonnen, om het wat duidelijker te maken :) Maar ik het het programma geinstaleerd en het werkt prima! :):) |
Citaat:
|
Of je wat eraan hebt weet ik niet
maar WinAmp3 kan ook dingen van cddb afhalen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |