![]() |
Mw 2 probleem
Heey ,
kheb call of duty 6 mw 2 gekocht voor de xbox 360 de single playwr was geweldig sus ik wilde online! Maar hij doet het niet als ik een "lobby" zoek dan blijft hij gewoon uren zoeken zonder iets te vinden? Wat moet ik nu doen?!? Ligt het aan me internet? En bij call of dury 5 deed ie het geweldig online :( kan iemand me helpen? GreetZ |
http://www.product-reviews.net/produ...re-2-xbox-360/
Google is je vriend. Paar dingen die hieruit komen: Internet provider checken. NAT type links in je scherm bij lobby controleren. Ik heb bijvoorbeeld moderate, goed genoeg om in no time games te vinden. Als je bijvoorbeeld essentiele poorten dicht hebt zitten of een te strakke firewall die het verkeer blokkeert kan dat de oorzaak zijn. Het spel zelf ligt het niet aan, dus ruilen heeft geen zin. Xbox zelf (hardwaretechnisch dan) is ook in orde. Por eens wat in de XBL settings wellicht, als de andere tips niet werken. |
Met andere games geen probleem?
|
Citaat:
Citaat:
Dude, lrn2read! :p Ik gok op instellingen/poorten specifiek voor MW2 die niet kloppen. |
Nee met andere games geen probleem! En wat moet ik dan met die porten doen?
|
Het staat allemaal in die link die ik voor je heb neergeplempt.
Als je te belazerd bent om zelf ook maar het minste aan werk te doen om jouw probleem op te lossen, waarom zouden wij het dan voor je doen? Gewoon lezen wat er staat en uitvoeren. |
ik heb NAT type open... wat betekend dat dan?
|
:facepalm:
Dat betekent dat je NAT open staat. En dat betekent weer dat je bv een game kan hosten. |
Hoe kan je dan die poorten openzetten?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20. |