![]() |
LWEO Micro nieuwe stijl, Zelftest H2
Ik ben op zoek naar de antwoorden van LWEO Micro H2 zelftest
het gaat voornamelijk om 2.28 aangezien ik niet zeker weet of ik deze goed heb gemaakt. ik ben echt heel heel erg blij als iemand de antwoorden heeft! mvg, damnn |
Antwoorden van middelbare school vakken zijn op internet niet verkrijgbaar. Als het enkel die vraag is kan je hem wel even over tikken en wellicht dat iemand hier het antwoord weet.
|
oke jammer, maarja ik dacht misschien heeft iemand ze thuis liggen :p
dit zijn de gegevens die bij de vraag horen: de prijs per kg grondstof is €2 voor een eindproduct is 2 kg grondstof nodig De overige variabele kosten zijn €0,50 de totale constante kosten bedragen €50.000 De maximale productie bedraagt 100.000 producten. 1 vraag was: bereken de GVK (gemiddelde variabele kosten): 2 x €2 = €4 €4 + €0,50 = €4,50 de 2e vraag: Beredeneer waarom de Marginale kosten lijn in dit geval samenvalt met de gemiddelde variabele kosten lijn? deze begrijp ik niet! en hoe bereken je de gemiddelde totale kosten? iemand?? |
Gemiddelde variabele kosten = 0.50 euro
MK valt samen met GVK omdat de variable kosten constant zijn (formule: y= *een getal*). |
Moet niet 0.5 maar 2.5 zijn
|
Citaat:
per product is 2kg grondstof nodig: 4 euro + 0,50 die er nog bijkomt maakt 4,50?? |
Dit klopt inderdaad het is €4,50 en niet €2,5
En de marginale kosten betekend dat hoeveel je kwijt bent wanneer je een extra product maakt waarschijnlijk staat er bij de opdracht een grafiekje het antwoord zal dan zijn dat op het moment dat de constante kosten zijn betaald alleen de variabele kosten erbij komen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |