![]() |
Vriend, schenk nog wat saaiheid bij! *hik* #857
*O*
|
-O- te laat.
|
|
Nee! Batave is 55 en jij 54!
|
Oh :o
|
nou, tietel, kom maar op!
|
Ik heb even een foto gezocht en ik weet al welke hij is! Hij is die vervelende elitaire Gradaan zonder naam!
|
ow die vadsige corpsbal? :p
|
Blijkbaar.
En @Martin: Tygo was echt een hel voor Wilfried de Jong volgens mij, toen hij in 24 uur met.. zat. Wat een bizarre sukkel is het toch, met zijn interessantdoenerij over dat hij gek wordt als hij niet kan spelen... :facepalm: |
Ja! En volgens mij is ie goed gecast, want op z'n site komt ie ook als een corpsbal over. :-p
|
Oh, ik dacht al. Waarom reageert er niemand :D
|
Wot?
|
Maar ik heb Tygo eens in een toneelstuk zien spelen waarin hij de zielige zoon was en Rijk de Gooijer de gemene mishandelende vader, en ik vond Rijk de Gooijer toen sympatieker dan Tygo...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ow jeetje die texel wordt gespeeld door anne wallis de vries, het nichtje van sanne wallis de vries. gelukkig niet de dochter :o
|
Volgens mij zou hij ook best goed voor homo gecast kunnen worden :p
|
Maar sommige mensen zien er standaard bitchy uit, die kan je ook gewoon nergens anders voor casten. :p
|
Citaat:
ik had ook niks op met de Gooijer, maar die man kan tenminste wel fatsoenlijk acteren. |
Geef is een link van die site ik ben benieuwd:O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kunnen jullie me op de hoogte houden, dan kan ik, indien nodig, volgende week weer 'mijn afstandsbediening laten vallen' op het moment dat spangas op is.
|
Citaat:
|
Ja en Nelson zei dat ze op moest passen en Nelson heeft ineens paranormale gaven ofzo dus omg noes!
|
Citaat:
|
ow en die ene moeder was echt een chick in haar timmermanspakje *o*
|
Citaat:
|
hideeho
|
nu gauw lunchen, anders durf ik hier nooit meer te komen
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou ja, Tygo is zo´n typ dat er standaard eng uitziet, daarom wordt ie ook meestal voor de slechterik gecast. Als hij sympathiek moet spelen, lukt hem dat blijkbaar niet. En voor die slechterik heeft ie wat mij betreft ook alleen zijn kop mee, want ik vind dat hij dat ook altijd zwaar ongeloofwaardig speelt (n)
|
Ik vond Tygo wel meesterlijk in de garage :bloos:
|
Citaat:
|
ik ga lekker heel de dag lui op de bank playstationennennene
|
want daar doe ik een minor beeldende kunst voor! /leugen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En ik heb Fort Alpha gezien btw.
|
Ik ben te jong voor Fort Alpha http://www.deslyxie.nl/forum/images/smilies/2140.gif
|
Citaat:
|
Sorry :bloos: *kusjeop*
|
Ik heb alletwee de seizoenen van Fort Alpha en ik word er altijd zo gelukkig van <3
|
Mijn vader heeft mijn yogho-yoghopak verminkt :'(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |