![]() |
Chronisch Saaigebrek! #858
Eerste! :P
|
precies op tijd!
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Absinthe 112 Martiño 81 Archont 76 White Trash 34 fizzle-fluffy 29 JasperJD 27 Rationeel 20 ecnelis 19 Sarah 16 *Miekje* 13 Batave 12 Pippeloen 11 Kazet Nagorra 9 Tink* 8 Barabas 7 Dark Phoenix 6 deadlock 5 Vlindertje 4 Etmakas 3 Katje 2 Commendatore 2 Swlabr 1 Trimm Trabb 1 CreativeMusic 1 Yukari-sensei 1 Havock 1 Toon topic & sluit venster |
Ik heb alleen eigenlijk geen broodjes. Alleen bruine boterhammen.
|
Ik zag perongeluk de 499 staan :o
|
Citaat:
jumjum! |
Ik heb dit al een keer eerder gepost dus het was even een kwestie van naamzoeken.
Citaat:
|
44 (10 leden & 34 gasten)
Archont, Azucena, BORED, Havock Die azucena zit wel vaak te parasiteren he! |
Citaat:
|
http://www.bluesmoke-bbq.nl/018coles...se_koolsla.php
Er moet mayonaise in de dressing maar dat heb ik niet. Vervangen door knoflooksaus dan maar :D |
Ik heb net een pizza gehad, maar eigenlijk was dat een beetje te weinig voor mij. Helaas waren er geen extra pizza's.:(
|
Als je knoflooksaus, balsamico-azijn en rietsuiker mengt krijgt het best een nasty kleurtje.
|
Titel <3
En godschristus, wat heb ik veel posts in het vorige topic. Even teruglezen of er nog iets leuks gezegd is :) |
Hallo mensen:)
|
Allemenoggies wat is mijn boek spannend:bloos:
|
@Archont: Ik ga naar The imaginarium of doctor Parnassus (laatste film met Heath ledger :o) en ik weet nog niet wanneer ik tijd heb voor Kandinsky's. Op maandag-, dinsdag- of woensdagavonden doorgaans, maar ik heb drukke weken in het vooruitzicht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dank;)
Ik had vandaag het famileverjaardagsfeestje van mij en mijn vandaag 12-jarige broertje. Gezellig, maar wel een gedoe:o Al die ouwe tantes die je geld geven en zoenen en kaarten... Alhoewel geld altijd welkom is natuurlijk :y |
Citaat:
|
ik teken zoveel vlees de laatste tijd? :confused:
|
tijd voor bier en dat soort malle dingen en straks ga ik pannenkoeken bakken en hoewel ik een complete idioot ben op het gebied van voedsel kan ik wel tot ieders verbazing met een fantastisch gebaar de pannenkoek de lucht in werpen en weer opvangen
|
Oh, ik kan best goed koken en dat kan ik juist niet!
|
Ik kan dat ook (y)
En ik kan ook best aardig koken. |
ja leuk is dat he? Ik leerde dat vorige week, iedereen zat te gniffelen van 'laat m'non dat eens proberen, motorisch gestoorde voedselidioot dat het is!'
en toen deed ik WHOOP WHOOP WHOOP en toen zat iedereen : oh hay! |
Citaat:
|
ik vind bavaria maar een slap biertje
|
Citaat:
|
Ik kook zeker twee keer per week voor het grut en papa, als mama werkt:)
|
Citaat:
|
Als ik dat doe vallen ze echt overal neer, behalve in de pan.
|
Ik ben niet zo bierig, maar ik heb het dan ook een paar keer geproefd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Donderdag 14! *O*
|
ik doe denk ik maar liever een ei, want pannenkoeken zijn zo wzsuwoesh en ik heb al een cheeseburger op enzo
|
Citaat:
|
dat is sudderend vet
|
dat schrijf je vast niet zo maar /care
|
Ah, got it. Nou ja, een ei is ook wel vet hè, zeker als je het bakt.
|
Sudderend vet is toch gewoon sudderend vet, of..?:D
|
mmm ach, ach, ja, ach
|
:D
|
ik voel me de laatste tijd sowieso een beetje vadsig want ik eet zo ongezond en ik zit altijd maar te tekenen. misschien moet ik maar weer eens gaan sporten ofzo. HAHHAHAHAHA oh ik word zo ongelukkig van die gedachte. In de zomer kan ik tenminste voetballen met mijn klasgenoten maar deze zomer zijn we allemaal op stage :"(
|
Hm, je doet me aan iets denken Manon. Ik wou dat ik meer van sport hield *zucht*.
|
Manon, manon, manon. Stomme leipe naam.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:28. |