![]() |
solicitatie supermarkten
ik heb van de week solicitatieformulieren gehaalt
van lidl, Albert hein en c1000 alle 3 ingevult en afgegeven:) hoelang duurde het bij jullie voor dat je bericht kreeg of een telefoontje? bij supermarkten kunnen ze altijd wel mensen gebruiken toch? |
Waarom heb je niet gelijk bij het afgeven gevraagd hoelang het ongeveer gaat duren?
|
als je geluk hebt bellen ze je binnen een paar weken, maar het is echt niet zo dat ze altijd mensen kunnen gebruiken, soms bellen ze gewoon helemaal niet terug.
|
Als je over 2 weken niks hebt gehoord moet je gewoon zelf even bellen. Bedrijven waarderen het vaak als je hen belt om te laten merken dat je echt geïnteresseerd bent.
|
Citaat:
|
bij mij heeft een maat die er al werkte een paar keer mijn sollicitatieformulier bovenop de stapel "to-do" van mijn baas gelegd, ik werd binnen 2 weken gebeld.
|
Toen ik in de super ging werken, mocht ik meteen door naar achteren lopen om uren en salaris door te spreken. (Y)
|
bij mij duurde het iets van 3 weken ofzo, en bij de andere supermarkten waar ik ook gesolliciteerd had, kreeg ik geen reactie.
|
Bij de Albert Heijn duurde het twee weken bij mij.
|
Ik doe de sollicitaties voor mijn team zelf (AH), en 2 andere collega's voor hun teams, en probeer over het algemeen zo snel mogelijk te bellen, lees direct. Maar kreeg nu een stapel van een collega die ergens 2 weken heeft gelegen en niet bij mij waren terecht gekomen. Dus heeft dan 2 weken geduurd.
|
per filliaal verschillend.
ik was na een paar maanden pas gebeld |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |