![]() |
Kind van 11 bevallen van een zoon!
Als moeder van je 11 jarige dochter moet je toch erg veel van je kind houden als je er geen problemen mee hebt als je 11 jarige dochter een kind heeft gekregen!
Bron: Meisje van 11 bevallen van zoon |
Bizar :|
Maar eh, Citaat:
|
Zo was er een week geleden een kind van 10, in China. Het jongste kind dat ooit een kind heeft gekregen was trouwens 6, die had wel een soort hormoonziekte.
Ik heb mijn twijfels bij hoe zo iemand zwanger wordt, ik betwijfel of je dan bij je volle verstand bent (en niet dom ofzo, ik bedoel of je weet wat sex precies inhoudt en vooral met wie en hoe het is gebeurd...). |
Arm meisje! -O-
|
Ja, hier zijn gewoon zoveel dingen fout aan, dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen. Seks met een kind van elf is sowieso al afgrijselijk. Die ouders zijn ook niet goed wijs, dat ze haar met die jongen laten trouwen. Wat een fucked up family.
Mjah. |
Als je er vroeg mee begint ben je ook vroeg klaar.
|
een kind van 6 dat zelf een kind krijgt?
welke zieke geest heeft dan ingodsnaam ervoor gezorgt dat dat kind er kwam? zowiezo al seks met zulke jonge kinderen... of het nou traditie is of niet in bepaalde landen, ik kan het gwn niet begrijpen... |
Ah, de VS, vandaar.
|
goed topic:confused:
|
Ik zet het even op N&A. Hier hoort het thuis.
|
Ja als je geslachtsrijp bent, waarom niet?
|
Citaat:
Citaat:
En China verslaat de VS weer :D http://www.standaard.be/artikel/deta...MF02022010_018 |
Is ene profeet weer bezig geweest?
|
Citaat:
|
Oh noes.
|
ik geloof niet dat dit wat wordt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |