![]() |
Algemeen Fitness/Krachttrainings Topic
Eens kijken of hier een beetje animo voor is..
Veel mensen die er een beetje serieus mee bezig zijn? (Kleine) vragen over fitness/krachttraining kun je hier ook stellen. |
Ik train zelf al ruim 5 jaar onderhand, maar pas sinds april vorig jaar echt helemaal volgens de bodybuildingleefstijl. Met goede voeding en zonder alcohol. Weeg op het moment zo'n 98kg bij 12% vet. Van de zomer hoop ik zo rond de 90kg bij 6-8% te zitten. En dat had ik van begin af aan altijd een beetje als einddoel :)
|
Ben er wel serieus mee bezig ja.
veel eten (pasta's ed bedoel ik dan en niet friet ofzo :D) idd ook geen alcohol (ben ook nog geen 16 :D) als doel om aan te komen (weeg nu rond de 60 kilo met 1.85-1.90 lang (niet best dus)). mijn doel is om zo snel mogelijk aan te komen op de goede manier (dus niet dmv snoep). met het gewicht wat ik heb is er niet veel ruimte voor vet aangezien er van die 60 kilo een groot deel spier is (maar naar mijn idee nog lang niet genoeg). op dit moment extra veel eten en krachttraining ivm voorbereiding honkbalseizoen (we gaan over 2 maanden weer naar buiten) en tegen die tijd wil ik wel wat meer wegen met meer spiermassa. spiermassa begint er inmiddels al wel redelijk op te lijken na de 4 maanden die ik nu zo'n beetje bezig ben. |
kennelijk is er geen animo voor. jammer
|
Dat hele subforum hier is ook dood :P
|
Helaas...
|
Citaat:
Ga is wat aan dikke pens van je doen dan! Dan leeft het hier misschien weer een beetje! ;) |
Als het mooier weer word ga ik weer beginnen met hardlopen na anderhalf jaar en ik ga waarschijnlijk ook weer fitnessen door teveel aan vrije tijd:O
|
Citaat:
(straks weer ff fitnessen :D) |
Vandaag door de 100 kilo grens heengebroken :)
100.2kg op de weegschaal vanochtend. Zal helaas van niet al te lange duur zijn, want hou redelijk wat vocht vast en dat ga ik nu wel kwijtraken. Voel me ook echt lomp/inflexibel. Ben blij als ik van de zomer lekker 90 weeg :D |
Op 14-15% al lomp/inflexibel? ;)
Wanneer begint de cut? |
Ben iets van 12% nu.. Maar het extra gewicht maakt me gewoon lomp/inflexibel. Van de zomer woog ik nog 83kg
Ga in mei beginnen met cutten denk ik. |
Hmm, bij mijn weten hoort dat groot/log zijn nu eenmaal bij de sport. Ik ben liever groot dan ripped :p
|
Doe mij maar ripped :D
Hoe zwaar ben jij dan? |
Kilootje of 92. 13-14%.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |