![]() |
Saaija is vanzelfsprekend de snelste #863
:)
|
haha, Saaija
|
Want het duurde te lang.
|
haha wauw wat een vergelijking :D
|
Gebruikersnaam Berichten
Martiño 54 deadlock 39 Rationeel 38 Pippeloen 35 Absinthe 34 Dark Phoenix 29 White Trash 28 Katje 26 Tink* 22 Archont 21 ecnelis 19 Quis 16 Mean 15 fizzle-fluffy 13 grl 12 Stefenootje 12 TopDrop 11 Batave 10 Havock 8 JasperJD 8 Dingaantouwtje 8 Commendatore 7 Arachnia 7 Etmakas 6 Laisve 3 Barabas 3 Dukko 3 Rivka* 3 Rode Panda 2 *Miekje* 2 Trimm Trabb 2 Severus 1 Philosophy 1 Mr Soija 1 N00dles 1 Biertank 52 1 |
Nou :( niemand neemt mijn suggestie mee :(
|
En nou moet ik verder. :)
|
:D
Arme Martin. |
Ja, vooral gezichtsuitdrukking...en ik weet niet. ogen + wenkbrauwen, vorm van het gezicht
|
Ja ik ben zielig :(
|
Spoiler
vroeger leek ik meer |
jij trekt altijd zulke mooie koppen :D
|
Ik ben zo enorm blij met mijn 'nieuwe' gebit:bloos: Ik kijk constant in de spiegel.
Morgenjarigmorgenjarigmorgenjarig*O* |
Helloo :)
|
Hey Chick.
|
hoi!
|
Nieuw gebit Rivka? Wieso?
|
misschien moet ik gaan carnavallen als jort kelder maar carnaval is waardeloos
|
Ik moet nog 74 nachtjes wachten op m'n verjaardag. :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Morgen krijg ik mijn digitale camera, dus er komen zeker pics!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit gecarnavald (gecarnavald?).
|
Carnaval gevierd.
|
Ik ook nie.
|
En dan te bedenken dat ik op schrikkeldag was uitgerekend.
|
Ik pas één keer niet. :bloos:
|
Afgezien van Quis valt het nog mee met de carnavalfans.
|
ik moest dat altijd verplicht, op de basisschool maar dan bleef ik altijd ziek thuis geloof ik. En ik ging vroeger met de buren altijd mee carnavallen en ik liep altijd mee in de kinderoptocht maar ik heb eigenlijk gewoon een klein hekeltje aan carnaval. oke, er is niets maar dan ook niets mis met bier en verkleden maar allemachtig, die muziek. Wat een audio aids, echt.
|
Dit jaar ga ik voor het eerst niet omdat ik geen zin heb, vorig jaar was overmacht. Ik ben zelfs eens met krukken gegaan, dat was wel erg, achteraf gezien.
|
Ik heb het vorige week voor het eerst gevierd. Er staat een foto van op hyves :o
|
vorige week? :confused:
|
het is dan ook nog nie geweest
|
Ah bah ik heb zo wiskundebijles:( Geen ziiiiiiiiiiiin.
|
Kinderoptocht, was vorig weekend.
|
Citaat:
|
de kinderoptocht blijkbaar
|
Ik ga wiskunde laten vallen als een baksteen, oh yeah*o*
|
Citaat:
|
ik zit bij mijn ouders even thuis want ik had geen schone kleren meer en volgens mij vieren de geestelijk gehandicapten hier nu al carnaval. Niet dat ik het verschil kan horen tussen de herrie die zij produceren en carnavalsmuziek maar anders klinkt er niet zoveel muziek door een uitgestorven vinexwijkstraat
|
Citaat:
Vanmiddag nog meer dan een uur wishuiswerk gemaakt, word je serieus niet vrolijk van! Gelukkig heb ik een pak bruintjes koekjes :D |
raar verhaal ecnelis, ja maar toch
|
Kijk dat helpt;)(y)
|
Citaat:
|
Nou ik smeer 'm voor de wiskundebijles:( Hopelijk hebben jullie meer lol dan ik zo.
|
I don't give a shit about my birthday.
|
Citaat:
|
Ik vind behalve de gezichtsuidrukking ecnelis niet op Jort Kelder lijken. Stiekem vind ik dat wel een sympathieke man maar volgens mij denkt half Nederland daar anders over :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |