![]() |
Yoghurtsmoothies zijn baas, want lekker en vitamine saai #866
:o
|
Misschien moet je je maar laten ombouwen dan ecneel!
|
Muhuwhahahaha :evil:
|
?
|
ik snap de titel niet!
|
Nou dat hoeft toch ook weer niet. Er zijn zat vrouwen mét baarmoeder die geen kinderen hoeven;)
|
Citaat:
|
Ik ben jarig;)
|
Ik vraag me af welke gezichtjesspieren bewogen toen Ecnelis dacht "ik heb een baarmoeder.."
|
*paaseitje naar hoofd gooit*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jezus, dat iedereen tegenwoordig zijn dochter Sophie noemt. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik ben me juist heel bewust van mijn baarmoeder (:D wat een zin) en ik voel me ook best vruchtbaar. :o
|
Citaat:
|
Dank.
|
Wat een kutverhaal eigenlijk in First Knight, heeft echt belachelijk weinig te maken met de Arthurtraditie :d maar ach, het is een ridderfilm, dus /care.
|
Hoe is deze titel? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er wordt nu een baby geboren op tv. Ik kijk daar altijd naar met een mengeling van afschuw, medelijden en ontroering.
|
Ik vond 'm wel grappig:bloos:
|
Ik wil iets kijken maar ik kan geen films uitzitten en het is laat. Jeeves en Wooster ofzo dan maar.
FFUuu ik heb al twee dagen mijn vriendje niet gepsroken! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het idee is gewoon freaky dat er een kind in je wordt gemaakt van weet ik hoeveel kleine celletjes en bouwstoffen.
Een nieuwe ziel zo pardoes kablama, het is te gek voor woorden. |
Ik vind baarmoeders maar kut. (LOL!)
Ik riep op m'n 13e al dat ik liever alles weg liet halen, maar m'n moeder had toen (en nog steeds) de hoop dat ik kleinkinderen voor haar zou produceren. Neen moeder, ain't gonna happen. |
Hij is er! Oh bah.
|
Ja bah, vieze baby's.
|
Pasgeboren baby's vind ik wel héél vies.
Als mijn baby geboren wordt dan zeg ik: ja, maak eerst maar even schoon, en kom dan maar terug. :p |
waarom zou je het weg laten halen? je kunt toch ook gewoon er geen gebruik van maken?
|
Citaat:
|
Haha, nu poept er een baby over de moeder heen.
|
Het lijkt me zo fijn om een beebie te hebben:o Zo'n schattig, onschuldig, warm zacht dingetje met een hartje en handjes en voetjes...<3333333
|
Bovendien zorgt weghalen voor een vervroegde overgang, lijkt me niet aan te raden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar Stefenootje, als je nou een harlequin krijgt dan? Is ook een baby maar toch
Spoiler
|
Ik snap niet waarom je het zou doen. Voorbehoedsmiddelen en de pil en zo...Oh hé volgende week heb ik verzorgingsperiode, dat wordt voorlichting.
|
Ik denk dat ik het niet wil zien Panda.
|
Citaat:
|
Ik durf 't ook niet:o
|
Is het een enge vieze baby?
|
Als mijn baby geboren wordt dan zeg ik: "waarom heb je me dit niet eerder verteld?"
|
Het is een baby ja.
|
Oké.:) Weten we dat ook weer.
|
Citaat:
|
stomme baby-haters jullie allemaal!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |