![]() |
Aliens vs Predator
http://www.maxi-fond-ecran.com/fond-...ator_2_027.jpg
De demo is uit en ben ik nu aan het downloaden wie heeft em al gespeeld en zo ja hoe vond je em? en ga je hem halen als die uit is op 19 februari? ik denk dat ik hem sowieso blind ga halen de eerste paar games waren echt zo ongelooflijk goed in sfeer en de multiplayer heb ik mij menig uurtje mee vermaakt. |
Ik ga hem sowieso downloaden zodra hij er is, helaas heb ik tot nu toe niet echt positieve verhalen gehoord over de demo.
|
De humans zijn een nutteloze optie imo aangezien niemand die ooit picked;x
|
Citaat:
De demo vind ik vrij aardig en ik heb hem al een tijdje bij gamehubs gepeordered. |
Wie speelt er nou liever met human dan meteen Predator of een Alien?
|
Mensen die de setting die het met zich meebrengt kunnen waarderen. Heel wat meer tension als je enkel je motion tracker en flashlight hebt om dingen te zien vergeleken met 30 verschillende soorten visions.
|
+ vlammenwerper :p
|
Ik haal hem blind! Geen twijfel! :cool:
Lekker in het donker rondlopen als marinier(ik ben zo'n fan) of op jacht als predator. Heerlijk. |
Ik heb ontzettend veel zin in de multiplayer mode met 1 predator vs 7 marines :cool: (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb de demo op de Xbox, heb wel een aantal opmerkingen.
De game ziet er gewoon goed uit, lekkere setting a la AvsP, Speel liever Human als alien of predator. Als je door hebt wanneer een Predator of Alien zijn heavy attack doet, moet je snel een melee aanval doen als human. Vervolgens sprayen en 9 van de 10 keer own je dan. Jammer, dat je als Predator of Alien zo makkelijk een focus attack kunt uitvoeren voor een 1hit kill. Zeker als je dan direct ook wordt gefocused-killed. Tevens: echt de verkeerde gamemode als demo uitgebracht. free for all is echt suckage is AvsP games. |
Citaat:
de demo vind ik erg vet alle drie de klassen spelen zoals ze moeten en natuurlijk weer die oude vertrouwde motion sickness als je een alien speelt :p en natuurlijk iemands hoofd afhaken met je staart is supervet |
Citaat:
Citaat:
|
Morgen de demo eens downloaden dan! :cool:
|
En wat zijn de meningen? Verdacht stil hier ;x
|
Vond het in begin leuk met Human campaign.. maar werd later boring.. Alien en Predator ook ff gespeeld, maar kon me ook niet lang genoeg boeien. Niet echt een top spel, gelukkig geen geld aan uitgegeven, zou een zware miskoop zijn geweest.
|
Het lijkt me een gaaf spel, helaas heeft 'ie een hele zooi problemen met het spelen. Ik kon de eerste predator missie (na veel gedoe met installeren, wie heeft ooit bedacht dat een spel weigert op te starten zonder foutmelding te geven als iets nog niet geďnstalleerd is) maar bij de tweede missie werd het hele spel belachelijk traag. Mogelijk zou ik mijn drivers moeten updaten, maar dat gaat me wel weer erg ver voor een spelletje.
|
Want je drivers updaten is een zeer lastige taak?
|
Hij is wel aardig, maar teveel problemen om een echte goede game te zijn. Vooral de SP is erg matig. Ik heb er geen spijt van (want ik heb er 33 euro voor betaald) maar als ik er 60 euro voor had neergelegd zou ik me wel een beetje bekocht voelen.
|
Citaat:
Of bedoel je een bios-update? :p |
Citaat:
Citaat:
Het is vooral dat ik dan eerst moet gaan uitzoeken waar het misgaat (het spel is zo lief om geen enkele foutmelding te geven) en het daarna moet gaan proberen te fixen, zonder idee te hebben wat er daarna misgaat (al dan niet bij andere spellen..) |
Singleplayer was ik rap doorheen, had wel wat langer mogen duren. Multiplayer werkt klote imo. Duurt fucking lang om games te vinden, joinen en zo. En dan begin ik nog niet eens over de ranked matches :o Op zich heb ik me er mee vermaakt maar ze hadden er meer mee kunnen doen. Ik ben momenteel weer bezig met MW2 ipv me verder aan de multiplayer te wagen, zonde.
|
bfbc2 > mw2
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31. |