![]() |
Duits vertalen
Zou iemand voor mij alsjebliefd deze tekst naar het Duits willen vertalen, ik zal je eeuwig dankbaar zijn, maar zelf kan ik echt geen duits en zou het fijn vinden als iemand die het ietsjes beter kan voor mij vertaalde, god zegene u_O_
Een museum gewijd aan werelds lekkerste lekkernij: chocolade. In dit drukbezochte museum ontdek je alles over de productie van chocolade; van de ruwe cacaoboon tot het heerlijke eindproduct. Maar ook de geschiedenis, de komst naar de Westerse wereld en de vele toepassingen van chocolade komen uitgebreid aan bod. En natuurlijk is er genoeg te proeven in het museum en in het museumcafé en is de museumshop ingespeeld op de koopgrage toerist met heerlijke Chocolade-Dommetjes in allerlei smaken en vele andere lekkernijen. Het Chocolademuseum is absolute een aanrader voor de chocoladeliefhebbers! |
slechtste vertaling met Babylon :P
Ein Museum gewidmet Welt, die Qualität: Schokolade. In diesem auch Museum diese alles auf die Herstellung von Schokolade, der RAW Geist für die Brave fertigen Produkt. Aber auch die Geschichte, die Einführung der westlichen Welt, und die zahlreichen Verwendungszwecke von Schokolade werden verlängert, Gebot. Und natürlich wird es genug, um Prüfungen im Museum und in der museumcafé und ist die Museumladen reagiert auf die koopgrage Touristen mit Brave Schokolade-dommetjes in all den verschiedenen Geschmäcker und viele andere Arten. Die chocolademuseum ist eine absolute aanrader für die Calling! |
Pak er eens een woordenboek Nederlands-Duits en een overzicht van de Duitse grammatica bij en probeer het eerst zelf.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |