![]() |
Carnasaai #867
Protesttopic tegen carnaval!
|
:D(Y)
|
Eigenlijk moet het misschien saainaval zijn.. hm?
|
Slotje!
|
Eerste!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kei :facepalm:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kei <3
Alaaf, hmnee (n) :p |
Citaat:
Ik ben nu een klein, klein beetje getroost :bloos: |
Citaat:
|
Dat recept voor die burgers lijkt me lekker, en zeker goedkoper dan vegaburgers kopen, dus dat ga ik zeker eens maken!
En ik ben inderdaad best braaf :y maar ook wel saai! En grl IS ook een leuk meisje! |
Alaaf is een reine kwart!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ archont: nee ik vier geen carnaval
@ rationeel: zeewier is lekker! ik wil ook zeewiersalade kunnen maken @ katja: ik weet niet of de supermarkt ook turks brood heeft, maar dat is zo laat in de middag op denk ik, en ja, toko's zijn heel leuk om te snuffelen. ik wilde het vandaag nog doen, maar ik was het vergeten |
Citaat:
Klopt. Mwah, iets minder nu :o |
Wat WAS dat in DWDD? (Ja, ik ga het expres niet over carnasaai hebben, dat verdient het niet)
|
Citaat:
Jammer, kunnen we niet samen feest vieren ;) |
wittewel wittenie!
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja wie gaat dat nou aan het wilhelmus onthouden als je het ook aan alaaf kunt onthouden :bloos: |
lalala
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh Martiño & Katje bij de meeste AH/C1000 winkels hebben ze ook Turks brood maar die moet je dan vaak zelf afbakken. Het is ook duurder, iets van twee euro terwijl de Turkse bakker er 45 cent voor vraagt. :eek: Toch handig als je in een multicultiwijk woont.
|
(8)
''En de dommel stromt dur den weien'' ''En den Martinus die let op wadde ge doet'' ''Laot die wattermulen mar draaie'' '' Hier in Dommelen, kumt alles goed!'' Jalalalalalala! |
Citaat:
Maar ze houdt ineens niet meer van carnaval! :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beste Tilburgse gedicht.
Titel: Dat wel dat. Dè wel dè. Jè, dè wel dè. Jè, dè wel, jè. Dè wel. (tweede couplet) Dè nie ne. Nè, dè nie. Dè noit nie. Dè noit nie nè. Dè noit nie nè. Nè, dè noit nie. (etc ;)) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nederlands verankerd in Grondwet
Update: vrijdag 12 feb 2010, 16:25 De Nederlandse taal wordt verankerd in de Grondwet. Het kabinet wil daarmee voorkomen dat het Nederlands in de verdrukking komt, nu er in Nederland steeds meer talen worden gesproken. Met de verankering in de Grondwet moet het gebruik van de Nederlandse taal bevorderd worden. Het kabinet noemt het Nederlands een belangrijk onderdeel van de Nederlandse cultuur. De bepaling in de Grondwet houdt ook de waarborg in dat mensen in Nederland altijd terechtkunnen met de Nederlandse taal. Het kabinet heeft aangekondigd dat er in de Grondwet ook een bepaling over het Fries komt. echt waarom ;x |
Citaat:
|
Hè, ik ben ook min of meer single, jammer dat ik niet kan gaan carnavallen :p
|
Citaat:
Citaat:
|
Martin single? Is dat plotseling ofzo?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |