![]() |
R. L. Saai, Kippenvel #869
:)
|
Voedertijd voor mij!
|
Eerste. :)
|
oh -O-
|
Citaat:
|
Ik vind dat de titel over Minkes saaie tieten moet gaan.
|
Ik heb helemaal geen saaie tieten!
En dat hoeft bovendien helemaal niet. En verder: Citaat:
Mooi, alleen de eerste dinsdag na Terschelling kan ik dan weer niet :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wtf, tweede flood vandaag. Wat is e rmet die trage s.com?
|
Waar slaat de titel eigenlijk op?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar waarom een willekeurig woord door saai vervangen terwijl het gesprek er niet over ging, het niets te maken heeft met het seizoen of de tijd van het jaar of wat dan ook... Nou ja, goed, het zal wel aan mij liggen.
|
Citaat:
Eeumz, is goed (Y) |
Citaat:
|
Er is een RL Stine topic aan de gang op letteren ;)
|
We are DK! :mad:
Prepare for glory! |
WE ARE DK,
WE DO NOT FORGIVE, WE DO NOT FORGET, EXPECT US! :o |
Citaat:
|
Citaat:
Oh btw, met dat tegen tieten praten hè, dat is trouwens alweer even geleden hoor. Ruim een jaar volgens mij. In elk geval deed ik dat dus een keer op Loos in 013 en toen gingen we met onze groep ook allemaal tietenfoto's maken. Niet van onze tieten hoor, maar van die acties dat we ertegen aan het praten waren. Mijn toenmalige vriend vond het allemaal fantastisch en die heeft die foto's toen trots aan zijn ouders laten zien. :facepalm: :( Nou had ie echt leuke ouders, maar ik kon hem echt wel schieten toen zijn vader met een grote grijns tegen me zei 'dat ik wel malle fratsen uithaalde als ik gedronken had hè, hahaha'. :( |
Citaat:
:p |
Oh :facepalm:
|
Zowaar, ik was in het vorige topic nog meer een spamslet dan Archont en Jasper :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Dat zal ik niet ontkennen.
|
Citaat:
Hij vond ook echt álles fantastisch wat ik deed. Irritant is dat. |
En nu ga ik eens wat nuttigs doen, anders wordt het weer 'zo'n dag' :(
|
Ik ga douchen (Y)
|
Citaat:
Daghè! |
Citaat:
|
Citaat:
|
shaaalooom
|
Citaat:
|
internet aids killed the topic. Volgens mij heb ik al acht keer mijn router aan en uit gezet!
|
Helloo!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind net de sleutel van mijn schoolkluisje terug, die was ik al sinds oktober kwijt. Hij lag gewoon in een mandje naast mijn bureau :facepalm:
|
Carnaval was goed te doen! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
En zo'n hedendaagse kapitein zei dat ik geen kapitein was maar een piraat.-O- En damn, wat een sletjes... |
Pfff faalkap'tein, kap'tein!
|
Citaat:
Van die Breezersletten ja? Ik mis niks zo te horen. :p |
Ik zoek een goede headset.
Het liefste een die: - goed geluid produceert - een microfoon heeft - achtergrondgeluiden dempt - ruis onderdrukt - lang op je oren kan zitten en dus niet knelt zodat je oren geen pijn gaan doen Om in mijn laptop te pluggen, muziek mee te luisteren en te gebruiken voor Skype sessies. Iemand een aanrader? :) |
Citaat:
En sjans was ook zoiets, je kunt nooit zeker weten of de meid in kwestie wel of geen vriend heeft mits je haar kent dat is. |
Citaat:
En damn, dat is vervelend ja! Ik ben ook al zo vaak op het verkeerde been gezet, ze moesten eens duidelijk zijn! |
Zo hee, hallo.
|
50
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |