Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Hoe te beginnen met bondage? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1792022)

Safraan 14-02-2010 21:43

Hoe te beginnen met bondage?

Sinds kort heb ik een vriendje die wel een keer met mij aan bondage zou willen doen. Hij heeft hier al ervaring mee maar ik niet.
Nu lijkt het me in principe wel wat, maar ik weet niet hoe je het beste er aan kan beginnen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb het overigens over japanse touw bondage.

Qimm 14-02-2010 21:59

direct antwoord op de topic titel, voorzichtig

verder duidelijke afspraken maken

Not for Sale 15-02-2010 10:36

touw kopen lijkt me een goed begin dan

fizzle-fluffy 15-02-2010 12:48

:D

jeroenb15 15-02-2010 15:43

Doe ook niets wat jij niet wil, het beste kun je langzaam opbouwen en als het nodig zou zijn eerst een wat dingen opzoeken zodat je weet wat er allemaal bij bondage komt kijken

veel suc6

Pluis 15-02-2010 18:54

Het allerbelangrijkste is dat je samen een stopwoord afspreekt dat niks met seks te maken heeft (dus geen Nee of houd op, want bij machtsspelletjes kan dat juist 'ga door' betekenen) en dat het gebruik van dat woord betekent dat het onmiddelijk afgelopen is en je elkaar dan weer losmaakt.
Zoek verder ook op hoe je veilige knopen maakt, zodat je geen nare striemen of problemen met de bloedvoorziening van ledematen krijgt waarna je vervolgens de knoop niet meer los krijgt.

juno 18-02-2010 10:27

Kortom, een anatomieboek en een jonge woudlopershandboek, die moet je hebben.

juno 18-02-2010 11:09

*zucht* Ben ik nou de enige die bij het lezen van dit soort berichtjes altijd denkt: "Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers"?

Philosophy 18-02-2010 18:48

Citaat:

juno schreef: (Bericht 30206101)
*zucht* Ben ik nou de enige die bij het lezen van dit soort berichtjes altijd denkt: "Onze Lieve Heer heeft rare kostgangers"?

Ja, maar na deze post niet meer.

Trinity 02-03-2010 22:32

Citaat:

juno schreef: (Bericht 30206101)

:rolleyes:

Ik denk vaak "onze lieve heer heeft burgerlijke, ingekakte, rechtlijnige, routineuze kostgangers"

Maargoed, om te antwoorden op de vraag: vraag je eerst af of je het wel wil. Wil je het om je vriend te plezieren? Of heb je zelf echt interesse in experimenteren?
Zoja, is het voor hem een machtsspelletje of heeft heet meer een esthetisch effect? machtsspelletjes zijn namelijk vaak met pijn, maar mannen kunnen ook opgewonden raken van de esthetiek van een vastgebonden vrouw.

Dan nog een praktische tip: geen synthetisch touw gebruiken, maar touw van natuurvezel.
Niets zo vervelend als de hele dag op school rondlopen met rope burns.(n)

Volk 03-03-2010 07:00

Aangezien je vriend er ervaring mee heeft weet hij vast wel hoe te beginnen.

Paranoide 03-03-2010 07:15

Citaat:

Trinity schreef: (Bericht 30250663)
Maargoed, om te antwoorden op de vraag: vraag je eerst af of je het wel wil. Wil je het om je vriend te plezieren? Of heb je zelf echt interesse in experimenteren?
Zoja, is het voor hem een machtsspelletje of heeft heet meer een esthetisch effect? machtsspelletjes zijn namelijk vaak met pijn, maar mannen kunnen ook opgewonden raken van de esthetiek van een vastgebonden vrouw.

Dan nog een praktische tip: geen synthetisch touw gebruiken, maar touw van natuurvezel.
Niets zo vervelend als de hele dag op school rondlopen met rope burns.(n)

Dat kun je van ieder soort touw oplopen. En bij machtspelletjes komt lang niet altijd pijn kijken, je hebt genoeg mensen die 't juist zonder willen.

fizzle-fluffy 03-03-2010 08:26

Wat para zegt. Het gaat om de macht toch? Dus niet om de pijn die je iemand aandoet, vaak gewoon dat je de controle hebt over of iemand vastzit of niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.