![]() |
Tentakelsaaiheidsmonstertje #870
*O*
|
Het was niet serieus/scheldend hoor, maar omdat ik vroeger dus altijd meteen naar beneden liep als er aangebeld werd en er bezoek was. :D Want was toen veel minder sociaal dan, moet je nagaan. :(
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Volgende meet kfc! |
He dat snap ik niet:O
|
Wat snap je niet? :o
Ik vluchtte weg, zodra er mensen kwamen. Net als kakkerlakken. :o |
ik wil een CJP pas en je mag een dvd kiezen
welke doen little brirtain of alles is liefde? |
De voordeur is dus boven, de slaapkamers zijn beneden. ;)
|
Ooh zo! het zit er bij mij ingeprent dat beneden juist de plek is waar iedereen komt:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
http://www.conimex.nl/frameset.php?s...objid%3D187105 Dit is ZO lekker, maar het wordt niet meer verkocht, hier althans niet meer :(
|
tering jasper, wat duurt dat ritje op die waterscooter lang :)
|
ow jeej, het sneeuwt weer *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja daar zie je het al dit is mijn eerste keer dat ik half life speel:D
|
ik lees op viva over een moeder die haar dochter van 12 aan de spiraal wil hebben.
|
Citaat:
|
Goedemorgen trouwens lieve kantinevrienden.
|
Zo, nog een bakje koffie zetten en ff onder de douche(Y)
|
Mijn meldschud brengt alle jongens in de tuin (8)
|
Citaat:
Ik ben zo blij dat ik geen dochter heb :o |
hahahhahahahahh :')
|
Ik wil juist een dochter lekker haar vriendjes pesten<3
|
Goedemorgen.
@ Rationeel. Ik weet niet hoe het met de rest is, maar ik leef in elk geval nog. |
Citaat:
|
Op m'n 12e was ik heel nieuwsgierig naar seks, en dan vooral hoe het allemaal moest en ging enzo, maar ik was toen helemaal niet aan seks toe en wilde dat ook niet. Toen ik mijn moeder vroeg hoe neuken in z'n werk ging werd ze onwijs kwaad en begon te schreeuwen tegen me, dat ik met barbies moest spelen en hoe het in godsnaam in mijn hoofd opkwam.
Kan er nog kwaad om worden die reactie. |
ben sowieso blij dat ik m'n moeder niet meer zie.
|
Ik wil helemaal geen kinderen als ik dit gedoe hoor. Ik heb m'n handen al vol aan een konijn.
|
Mijn ouders zijn juist praters over die onderwerpen:facepalm:
|
Ik wil puber kinderen dat kleine gedoe vind ik maar niks. Ik wil zien dat ze voor het eerst een vriend/vriendin hebben of voor het eerst zat thuis komen<3
|
Citaat:
Bij ons thuis mocht ik geen seks hebben, dus deed ik het in de bosjes enzo :s |
Mijn ouders waren ook best open, ik was degene die altijd alles afkapte. ''Ben je dan nooit verliefd?'' ''NEE" etc.
|
Citaat:
|
Ooh dat is dan wel kut. Maar mijn ouders zijn meer van: Stel ik heb seks met mijn vriendin bij mij thuis en mijn ouders komen bijvoorbeeld eerder thuis en betrappen ons. 100% zeker dat ze de volgende ochtend of als zei naar huis gaat eerst met ons een heel gesprek gaan voeren. dat is wat minder;p
|
Citaat:
|
Gister was ik helaas het 5de wiel bijna letterlijk aangezien ik met 4 vrienden op stap was en ze hadden allemaal een chickie gehosseld:')
|
Ik snap sommige ouders niet. Je hebt toch veel liever dat je kind seks heeft veilig onder jouw dak, dan ergens 's avonds in de bosjes.
|
Het klinkt een beetje communistisch maar ik vind ook dat er een test moet zijn voor als je een kind wilt zodat niet elke halve gare ouder kan worden en dat kind verneukt.
|
Ik ga me eens richting Cuijk begeven houdoe.
|
Citaat:
Als ik kinderen krijg hoop ik dan ook op jongens :p |
Waar ik me ook zo aan erger is van die mensen die zeggen 'sommige dingen kun je kinderen niet verbieden, want dan gaan ze het stiekem doen'.. Eeeeeeeeehhhhh ga maar lekker spullen stelen jong, ik kan je toch niet tegenhouden.
Een klap voor je harses kan je krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar waarschijnlijk sta je dan nog steeds versteld van het feit hoeveel mensen dan nóg op wilders zouden stemmen -o-
|
Godver kutonderzoek. Ik wilde de komende 2 weken al m'n metingen doen. Echt bij de eerste meting die ik doe, komt er iets uit dat gewoon niet kan. Nu moet ik een of ander extra apparaat klussen, zodat ik kan uitsluiten dat het een fout in de meetmethode is:mad:(n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |