![]() |
ARTistiekwedstrijd?
Beste Artistiekelingen.
Er is iets dat DoP en Letteren hebben, maar wij niet. Een wedstrijd. Eens in de zoveel tijd is er een schrijf- of dichtwedstrijd. Maar waarom geen beeldende kunst-wedstrijden? Je kunt roepen dat de beoordeling subjectief zou zijn - maar dat is hij ook bij Letteren en DoP, er wordt echt niet alleen op spelfouten geoordeeld. Een wedstrijd met vrij materiaal, zodat iedereen één thema uitwerkt in zijn eigen materiaal en techniek - schilderen, tekenen, kleien, breien, borduren, macramé of wat dan ook - of juist een ongebruikelijk materiaal en een vrij onderwerp. Het lijkt me ontzettend leuk als er een Artistiekwedstrijd zou komen. Zou hier animo voor zijn? (En lieve forumbazen - ik mag dit toch wel voorstellen?) liefs Fizzle |
Wedstrijd <3
|
Ik had ooit eens voorgesteld om hier een soort daily sketch-topic te maken waarin iedereen een tekening maakt met een bepaald thema, maar dat sloeg niet aan ;) Misschien wilde men het wel, maar uiteindelijk kwam er niks van.
|
Had ook een wedstrijd hier neer gedropped een keer, zijn heel weinig mensen die daadwerkelijk meedoen.
|
Maar het is het proberen waard toch? Als jullie het leuk vinden, dan hebben we al 4 deelnemers!
|
I'm in! :D
|
Citaat:
:oEven Rasmusje erbij halen, hopelijk met succes |
En flyaway en Cherry Springs vinden het vast ook leuk :y
|
Count me in!
|
Citaat:
Maar als er leuke thema's zijn doe ik misschien wel mee. Hoe doen we dat dan? Fizzle roept en woord als thema en degene die het thema 'wint' verzint het volgende? |
Ik doe denk ik ook wel mee als er een leuk thema is :)
|
Als ik tijd heb ga ik zeer mijn best doen :p Misschien vind RodePanda dat ook wel wat? Ik vind het wel een leuk plan :)
|
O rodepanda had al gereageerd :bloos:
|
Citaat:
Inzendingen zijn leuk en een "beste" ach.. care! Pleaseeee http://nmcintyre.kua.press.kua.org/f...red-panda3.jpg Ja ik kijk je lief vragend aan.:o:bloos: |
Citaat:
|
Oeh, met een leuk thema wil ik ook wel een keertje meedoen. Of moet ik voor deze wedstrijd een actieve ARTistiek-forumer zijn? :o
|
Nee joh, iedereen is welkom. Zelfs Zeehond23.
|
Misschien ideen voor een thema?
- binnenstebuiten - fluistering - achter glazen muren Ik weet het ook niet hoor! Vul maar aan of iets dergelijks :) |
Citaat:
|
Maar moeten de forumbazen de wedstrijden niet organiseren? Dat mag ik niet zomaar doen toch?
Wat Rasmusje voorstelt vind ik ook leuk ^^ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben wel voor! Maar ik hoef niet per se mee te doen want ik heb like 0.0 tijd meestal. Ik wil wel assisteren met organisatie enzo! :)
|
Buitenstebinnen is wel een tof onderwerp. Ik weet alleen zo gauw nog niks :D Wanneer beginnen we, voordat de animo afneemt? ;)
|
ja volgensmij moeten we het zelf organiseren he!
Zullen we doen dat Cherry Springs en ik de organisatoren zijn? Thema: Buitenstebinnen voor *datum* scan of foto van je werk opsturen naar Cherry Springs of Fizzle-fluffy en dan een stemtopic? Zullen we jullie een maand te tijd geven? |
Lijkt me een goed idee!
|
Prima (y) Als ik wat hand en spandiensten kan verlenen hoor ik het wel :) Ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken.
|
leuk!
We (CS en ik) hebben besloten jullie een maand te tijd te geven. We openen op 1 maart het topic en vanaf dan kun je werken insturen (pmmen of mailen naar Cherry Springs of mij). De deadline is 31 maart om 23.49u en het thema is 'buitenstebinnen'. Goed plan? |
okiedokie
succes iedereen :) ot: en wtf is er met rode panda gebeurd dat hij in een keer verbannen is? Kan hij niet meedoen..:( |
Zijn ban is wel over voor 31 maart denk ik :)
|
Omg, ík heb gewoon inspiratie O_o
|
Morgen het topic open *O*
|
Ik vind het vorige thema (groente :D) nog steeds heel leuk. Maar goed, binnenstebuiten dus. Als ik tijd heb zal ik 'ns kijken of ik er wat mee kan.
|
Vandaag gaat het topic open! (Maar nu moet ik weg dus dat komt vanmiddag :bloos:)
|
Ik denk dat ik ook maar meedoe:)
|
Citaat:
|
Het is handiger om centraal te houden, dus het topic over de wedstrijd is bovenaangeplakt en hier gaat een slotje op.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57. |