![]() |
Aanrader topic.
Heb je een leuk nieuw boek, die je iemand wil aanraden? Een nieuwe cd die zeker even het vermelden waard is? Of een goedkope bieractie waar de studenten onder ons zeker op gewezen moeten worden? Een leuk, goedkoop concert van een goede band in Amsterdam? Goedkope gehaktballetjes bij de AH?
|
|
Ik raad de band Swans aan, want daar luisteren alle topintellectuelen naar.
|
www.g2play.net voor de gamers(Y)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goed topic!
|
oh ik raad jullie aan om niet te laat te gaan slapen als jullie vroeg opstaan ;x
|
Ik raad Missy het groene boekje aan. :o
|
Ik raad mensen aan, om, als ze bloemen voor in huis kopen, ze niet weg te gooien zodra ze verwelken, maar het water uit de vaas te doen en ze te laten drogen. Dat is vooral bij rozen érg mooi.
Edit: Kazet: ''Ik raad mensen aan om geen bloemen te kopen.'' |
Ik raad jullie aan om een rode panda te adopteren, naast dat raad ik aan om gewoon te doen wat je mooi vindt om te doen.
|
|
Citaat:
|
De nivea soft bij de ah is 3 halen 2 betalen.
|
Ik raad iedereen aan om Omnia in het theater te gaan zien.
|
Ik raad iedereen aan om dit topic te volgen (Y)
|
Ik raad aan:
Kruidvat cacao body butter. Goedkoop, je krijgt er een uberzachte huid van en het ruikt naar koekjes. Alles wat Charlie Brooker ooit heeft geschreven en gepresenteerd. De serie The Thick Of It (want intelligente humor en scheldende Schotten) De Collings & Herrin podcasts. |
|
:n Er is maar één Spartacus, en dat is Kirk Douglas.
|
Ik raad Stephen Fry aan.
|
Citaat:
|
No, I am Spartacus!
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik raad de muziek van Cat Power aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aanrader: Jongeren Forum
|
Citaat:
|
Ik raad alle sprookjes van Hans Christian Andersen aan :O
|
Ik raad een spamfilter aan :D
|
Citaat:
Ik zeg: ga naar buiten, het is er heerlijk. Ik ben helemaal rozig van de combinatie scherpe kou + zon.:bloos: |
Een absolute aanrader in de zomer. *zwijmelt even weg bij de gedachte aan zomer*
Men neme een groot glas, mens schept hier twee bolletjes vanille ijs in, men neme een fles cassis en giet na het hele ritueel van de dop van de fles afdraaien de cassis bij de bolletjes vanille ijs, (!!) let wel tot twee vingers onder aan de rand inschenken anders word het een zooitje, men laat dit twee minuten in de zomerse warmte staan waarna men even rustig het ijs door de cassis roert tot men een mooi egaal brouwsel heeft. Men kan nu naar hartenwens crème de cassis toevoegen (of niet) en genieten van een heerlijk verfrissende milkshake met prik en eventueel alcohol |
Citaat:
|
Ik raad internet aan.
|
Ik raad alle natuurliefhebbers http://www.beleefdelente.nl/ aan.
Mooie site waarop je via webcamregistraties gedurende het broedseizoen 24/7 mee kunt kijken in de nesten van acht vogelsoorten. :bloos:<3 |
Citaat:
Ik raad aan: Balisto. :) |
Ik kan absoluut alle cosmetica van Soap and Glory van harte aanraden. Helaas alleen verkrijgbaar in de VS, het VK en Duitsland.
|
Ik raad Nathalie Dee aan.
|
Citaat:
|
(y) die eet ik ook veel.
|
Ik net nog. :y
|
Van Moskou tot Moermansk.
http://www.uitzendinggemist.nl/index...+tot+moermansk |
Een lekkere jonko is altijd plezant;)