![]() |
Tmf chat met Kazet is zeker niet saai #876
NOTION: Voor alle leuke/grappige/sneue/whatever hoogte en diepte punten van de dag en voor verhitte discussies etc.
ecnelis 71 Archont 49 Rode Panda 49 N00dles 35 Martiño 31 Trimm Trabb 23 JasperJD 23 Quis 19 Absinthe 17 Sarah 17 fizzle-fluffy 17 Kazet Nagorra 13 Mean 13 Dark Phoenix 13 Kunst 12 Philosophy 11 Laisve 10 Pippeloen 10 Batave 9 *Miekje* 9 Katje 8 imène 8 JJoosje 5 Rationeel 4 TopDrop 3 Jaeger 3 Mr Soija 3 Lucky Luciano 3 deadlock 3 Commendatore 2 Stefenootje 2 Tink* 2 Rivka* 1 Dingaantouwtje 1 Arachnia 1 White Trash |
ik wil ook tmf chat met kazet!
|
Dus we hebben:
JasperJD Mr. Soija Nog meer? Jasper denk ik niet. Soija ook niet maar zou het wel kunnen. Ik gok dat het rivka oid wordt. |
en Archont, ik heb me niet aangemeld! Ik heb sowieso al macht over jou :o
|
Mind de è ;x
|
Citaat:
|
ecnelis 71
Jaja manon, en hoe zit het nu met je tekeningen :nono: |
Ik betwijfel of Soija zich echt heeft aangemeld, het lijkt me onwaarschijnlijk, want hij weet ook wel dat hij een behoorlijke banman heeft.
En @ Archont, iedereen kan wel forumbaas worden, zo bijzonder is het nu ook weer niet. |
ik vind dat Archont FB moet worden!
|
Haha, dream on. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben op de helft van één ding van mijn to do list, faal
|
Citaat:
En tja ik ehb ook een beetje problemen met mijn banman net als Soija ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I <3 de cafetière van mon maman
|
Citaat:
|
Of is het ma maman? Franssprekers naamzoek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
behalve als je mama een man is! dan is het een twijfelgeval!
|
Ik zie martino wel als fb btw!
|
Nee, want maman is vrouwelijk. Dus ook als je moeder een man is, dan blijft het woord maman vrouwelijk, en blijft het bezittelijk voornaamwoord ook vrouwelijk *franskennis ophaalt*
|
Citaat:
|
Frans was best leuk op de middelbare school! Misschien dat ik eens een cursus ga doen ofzo, lijkt me wel weer leuk om het goed te kunnen spreken.
|
Kunnen we geen poll openen. Wie zouden zich aangemeldt hebben enzo.
Ik denk trouwens écht dat het Rivka wordt, past wel thuis in het rijtje Miekje, Missy. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, ik studeer binnenkort af, dus daarna zou ik in theorie tijd moeten hebben. :p
|
Mmm het lijkt mij wel wat om een master in zweden te doen ofzo maar ik weet niet hoe de visie daar is
|
Ik wil turks leren!
|
ik kijk naar een docu over het ricciotti ensemble, die spelen ook in tbs klinieken en dan laten ze een inwoner daarvan dirigeren. Dus als zijn hand heel snel gaat spelen ze héél snel, als hij forse gebaren maakt heel hard etc. En het duurt even voordat die man het doorheeft en dan merkt hij dat en hij is helemaal vrolijk en staat als een dolle te experimenteren met snel en langzaam.
|
Ik ben dat mexicaanse filmpje van je aant kijken ecnelis omdat ik daar vrolijk van word :o
|
ik wil Chinees leren!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeg Archont, hoef jij geen les te geven ofzo?
|
Citaat:
|
geschiedenis toch?
|
Citaat:
Maar ik ben dit jaar aan het afstuderen dus stagiair. Dus heb nog gewoon bijbaantje. |
Citaat:
Citaat:
|
bijnaaaaaaaaaaa vrij *o**o**o**o**o*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |