Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   zware shag (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1792800)

scholier17 20-02-2010 17:25

zware shag

Hallo allemaal,
ik zou graag willen weten wat de zwaarste shag is.

groetjes!

Mutant_oud 20-02-2010 20:34

Van Nelle Zwaar of Javaanse Jongens Zwaar, maar dat heet niet meer zo tegenwoordig... Javaanse Jongens De Luxe is het tegenwoordig geloof ik.

Google geeft bv. Brandaris.

Geen idee, vraag het in de tabakswinkel? (Geen tijdschriftenzaak, maar een tabakswinkel)

Afwezignummer2 21-02-2010 12:42

Moet je naar Marroko gaan, daar hebben ze écht zware shag.

Pyro Power 28-02-2010 19:51

Evergreen Maxx heb ik gehoort, maar zou niet echt lekker smaken. Heb zelf altijd Van Nelle zware shag, dit is omdat ik van Samson (wat ik altijd eerst rookte) behoorlijk hooftpijn kreeg, en Van Nelle vind ik ook wel wat lekkerder en de speciale verpakking van Van Nelle is ook heel handig :)

something.. 24-03-2010 16:56

van nelle is een goede zware shaq (heb ik gehoord ik rook niet :D)

MiBe 24-03-2010 17:05

Citaat:

Pyro Power schreef: (Bericht 30241591)
Evergreen Maxx heb ik gehoort

Lekker, koekjes :y

something.. 24-03-2010 18:50

wil jij roken dan ??
zoals je je het nu vraagt ga je er bewust ineens mee beginnen of je wilt stoer doen ofzo
ik zou toch echt zeggen niet aan beginnen ook niet als je al verslaafd bent :)
met lichte peukies (om het zo maar te noemen) kan je makkelijker stoppen en zijn de afkick verschijnselen niey zo geweldig

Pyro Power 25-03-2010 06:21

Citaat:

wil jij roken dan ??
Vroeg hij dat?

Citaat:

zoals je je het nu vraagt ga je er bewust ineens mee beginnen of je wilt stoer doen ofzo
Jij trekt snel en makkelijk conclussies

Citaat:

Als je er aan verslaaft bent, ben je toch al begonnen?

Citaat:

met lichte peukies (om het zo maar te noemen) kan je makkelijker stoppen en zijn de afkick verschijnselen niey zo geweldig
Lichte shag en Marlboro light zijn verboden in Nederland vanwege het proces om shag lichter te maken.

Al met al vind ik het een behoorlijk idioot bericht, waarbij er niet eens op de vraag wordt in gegaan.

something.. 25-03-2010 13:40

Citaat:

Pyro Power schreef: (Bericht 30324708)
Vroeg hij dat?

Jij trekt snel en makkelijk conclussies

Citaat:

Als je er aan verslaaft bent, ben je toch al begonnen?

Lichte shag en Marlboro light zijn verboden in Nederland vanwege het proces om shag lichter te maken.

Al met al vind ik het een behoorlijk idioot bericht, waarbij er niet eens op de vraag wordt in gegaan.

ja waarom vraag je het anders zou ik willen weten als ik vag naar zware shg dan i ht hoogstwaarschijnlijk omhetuit te proberen
en anders foutje en excuses van mijn kant :o

shoebuddy 2.0 28-03-2010 12:21

Citaat:

Pyro Power schreef: (Bericht 30324708)

De naamgeving is verboden, het lijkt aan te geven dat het gezonder is dan de reguliere versie. Dat verklaart ook waarom Marlboro Light al enkele maanden Marlboro Gold heet.

Pyro Power 29-03-2010 13:25

Citaat:

shoebuddy 2.0 schreef: (Bericht 30333689)
De naamgeving is verboden, het lijkt aan te geven dat het gezonder is dan de reguliere versie. Dat verklaart ook waarom Marlboro Light al enkele maanden Marlboro Gold heet.

Oh oeps, foutje van mij dan. Dat had ik namelijk gehoort.

Trouwens ik heb weer een nieuwe shag gevonden. Hij heeft Amphora en is een pijptabak. Maar met een sigaretten clicker kun je ook roken in een sigaretje. Zelf vind ik heb heerlijke tabak, maar poeh, wat een zwaar spul zeg. De smaak toen me raar genoeg denken aan rozijnen.

scholier17 30-03-2010 11:28

Ik rook zelf af en toe, en op zijn tijd is een lekker zwaar shagje wel lekker.
heb ook wel eens halfzwaar gehad maar daar vind ik een vieze smaak aan zitten.
Vandaar deze vraag van mijn kant.

Englander 13-04-2010 01:08

JJ Deluxe. Van de normale merken die ze bij de supermarkt hebben is die verreweg het zwaarste.

Pimoes 15-04-2010 23:18

javaanse jongens(y)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.