![]() |
zware shag
Hallo allemaal,
ik zou graag willen weten wat de zwaarste shag is. groetjes! |
Van Nelle Zwaar of Javaanse Jongens Zwaar, maar dat heet niet meer zo tegenwoordig... Javaanse Jongens De Luxe is het tegenwoordig geloof ik.
Google geeft bv. Brandaris. Geen idee, vraag het in de tabakswinkel? (Geen tijdschriftenzaak, maar een tabakswinkel) |
Moet je naar Marroko gaan, daar hebben ze écht zware shag.
|
Evergreen Maxx heb ik gehoort, maar zou niet echt lekker smaken. Heb zelf altijd Van Nelle zware shag, dit is omdat ik van Samson (wat ik altijd eerst rookte) behoorlijk hooftpijn kreeg, en Van Nelle vind ik ook wel wat lekkerder en de speciale verpakking van Van Nelle is ook heel handig :)
|
van nelle is een goede zware shaq (heb ik gehoord ik rook niet :D)
|
Citaat:
|
wil jij roken dan ??
zoals je je het nu vraagt ga je er bewust ineens mee beginnen of je wilt stoer doen ofzo ik zou toch echt zeggen niet aan beginnen ook niet als je al verslaafd bent :) met lichte peukies (om het zo maar te noemen) kan je makkelijker stoppen en zijn de afkick verschijnselen niey zo geweldig |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Al met al vind ik het een behoorlijk idioot bericht, waarbij er niet eens op de vraag wordt in gegaan. |
Citaat:
ja waarom vraag je het anders zou ik willen weten als ik vag naar zware shg dan i ht hoogstwaarschijnlijk omhetuit te proberen en anders foutje en excuses van mijn kant :o |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens ik heb weer een nieuwe shag gevonden. Hij heeft Amphora en is een pijptabak. Maar met een sigaretten clicker kun je ook roken in een sigaretje. Zelf vind ik heb heerlijke tabak, maar poeh, wat een zwaar spul zeg. De smaak toen me raar genoeg denken aan rozijnen. |
Ik rook zelf af en toe, en op zijn tijd is een lekker zwaar shagje wel lekker.
heb ook wel eens halfzwaar gehad maar daar vind ik een vieze smaak aan zitten. Vandaar deze vraag van mijn kant. |
JJ Deluxe. Van de normale merken die ze bij de supermarkt hebben is die verreweg het zwaarste.
|
javaanse jongens(y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |