![]() |
Why fight the Saai when you know who will win? #880
;)
|
;);;;;)
|
Ik zat na te denken over een titel, maar dat hoeft dus niet meer. :p
Huh, hoe kan WT nou de 501e post hebben? |
maar Laisve ik ben eigenlijk twintiger ik doe me graag jonger voor omdat ik eigenlijk nog lang geen rimpels en botox wil, snap je? :o
|
Gebruikersnaam Berichten
JasperJD 65 Mean 49 Rode Panda 38 Paranoide 38 Barabas 31 *Miekje* 30 Rationeel 27 N00dles 26 imène 23 Commendatore 18 Katje 17 Martiño 17 Pippeloen 16 Philosophy 15 Laisve 14 Quis 11 Archont 10 ecnelis 8 Dark Phoenix 7 JJoosje 7 White Trash 7 Lucky Luciano 6 Stefenootje 5 Jaeger 3 Abzg 3 Kazet Nagorra 2 Absinthe 2 Tink* 2 deadlock 1 fizzle-fluffy 1 Hanneke 1 Disturbedangel 1 Etmakas 1 |
Precies tegelijk posten :P.
|
Citaat:
|
ik spam te veel :o
|
welnee, ja
|
Citaat:
|
Don't stop 'till you got enough van MJ is zo'n lekker nummer! Vooral die muziek, heerlijk. :cool:
|
Over een paar weken word ik 18. Dan mag ik autorijden jongens! :cool:
|
Ga je meteen rijlessen nemen?
|
/jaloers
ik wil ook 18 zijn!:O |
Citaat:
|
Panda, mag het #-teken in de titel plz?
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Ik eet een worteltje.
|
Citaat:
|
|
Er is nog geen FB bekend zeker?
|
Mijn ouders betalen aangezien ik niet ben gaan roken en het ook niet van plan ben:cool:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Wat is dat nu weer panda?
|
AAAH, hou op met ranzige plaatjes !!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-_- ik zal de tere zieletjes hier het maar eens flink besparen
|
Ik zag vandaag ook al allemaal plaatjes van placenta's en baby's die geboren worden, ik zit aan mijn max vandaag ;x
|
Jezus, dit is niet het ranzige plaatjestopic panda. :s
|
godver panda :mad:
|
zet ze op z'n mist in een spoiler met een waarschuwing.
|
Citaat:
|
Serieus, kan je dat soort plaatjes achterwege laten, wat is dit voor raar gedoe?
|
Dat is een drinking nose, als je echt te veel zuipt kun je dit krijgen lieve kinderen.
|
die foto rechtsonderin, dan ziet zo'n maad er wel erg mooi uit
|
Citaat:
|
Ik heb op het nsb-knopje geklikt Panda, sorry. Tis nu wel mooi geweest.
|
Halleau!
Ik ben eindelijk thuis na een weekendje parentals/feestje/werken. Gisteravond was er een partijtje bij een vriend van me, met heel veel dom geouwehoer en gezuip en ik moest slapen op een ontiechelijk kutbank. Dat ding was ongeveer 1,50 lang en keihard en als ik me omdraaide pleurde ik er bijna af. Natuurlijk viel ik in slaap vlak voordat de wekker ging. Toen had ik zoiets van 'Omg, ik moet werken, dus ik moet WEEEGGG!!!' en toen bood m'n homeboy aan me naar m'n werk te brengen zodat ik ruim op tijd zou zijn... Maar omdat die oetlul zat te kloten met z'n tomtom knalde 'ie op een andere auto en hebben we een half uur stil gestaan om allerlei verzekeringscrap te regelen. Grrr, was ik toch nog te laat. Verder was 't werk wel rielekst en toen ik thuiskwam lag er een pakje op me te wachten met een skeletor t-shirt. :cool: |
Tip voor de panda: Het plaatsen van ranzige plaatjes verhoogt niet je kans om fb te worden!
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |