![]() |
Es ist Saai für Reich! #881
:o
|
Hoi!
|
Het was dan ook Berlusconi.
|
Oh maar Etmakas mijn gedichten zijn over het algemeen niet bedoeld om op een scholierenforum te zetten want ze zijn van het niveau waar je zelfs op /b/ problemen kan krijgen :bloos:
|
Nou en :D
En Katje: Waarom plaatst die in Godnsaam naaktfoto's van zichzelf? :') |
is dat Katje op die foto's :eek:
|
Ik denk niet dat hij die foto zelf op zijn MySpace heeft gezet eigenlijk.
|
Nee, dat zal wel niet. En gelijk heeftie!
Krijgen we bijna een nieuwe? *O* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Plz katje je haalt bijna RP in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De volgende mogen jullie, de kijkers, kiezen. Wordt het:
a) Vier chicks in bikini b) 1 chick met alleen een topje aan c) Een naakte man op een fiets met alleen sokken en schoenen aan |
beter doen we optie d) geen een Katje!
|
Zoals je ziet bestaat die optie niet.
|
Nou nu heb ik in het fototopic gekeken en helemaal gelezen en nou snap ik het niet meer :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Poll:
Filet americain in zo'n worstvormverpakking gekocht zonder te letten op de datum. 2 dagen over datum. Ruikt nog wel goed. Opeten? - Mja, kijk maar - Nee, liever niet - Doe het niet N00dles, we houden van je! - Sterf aan acute voedselvergiftiging, N00bles! - Wat is filet americain? - /Care |
Oh, dat!
Maar jullie zijn niet dezelfde, want jij heet geen Jasper. Toch blijft het echt een griezelige gelijkenis. Edit: Typfout, jij moet hij zijn :bloos: |
Citaat:
Ik zou eerst een klein beetje eten. |
De enige geldige stem is dus c! Eigen schuld he jongens :nono: jullie hadden halfnaakte chickies kunnen krijgen, maar nu wordt het dit:
http://www.blogcdn.com/www.greendail...ke-ride-dc.jpg En ik zeg: - Doe het niet N00dles, we houden van je! |
Citaat:
|
Citaat:
teruggaan naar de winkel met bon als je hem vandaag hebt gekocht, geld terugkrijgen :) |
Citaat:
Ik heb er een boterhammetje mee gesmeerd. |
http://www.wereldnatuurbestrijdingsf...ot-succes.html :D:D:D:D
Die vent is zo een held he |
ik zou het niet eten noodels :n
|
Ja, sorry, het is al op, ik had honger.
Nouja, 2/3e is op, de rest gooi ik voor de zekerheid weg. Heb ik tenminste zometeen slechts 2/3e kotsbui, 2/3 buikgriep en ga ik zometeen voor slechts 2/3e dood. |
ik ben op zoek naar een nieuwe mobiel, wat is dat moeillijk zeg :o
|
Katje ik wil nieuwe opties!
|
Citaat:
muziek, camera, gebruiksvriendelijk etc |
Ik heb een slaapplaats in Hannover gevonden via CouchSurfing volgende week :cool: Al die sukkelcollega's moeten lekker om 5 uur opstaan en ik ga lekker een dag eerder met de trein :D
|
never been to me :bloos:♫
|
*zucht*
Ik heb weer zo'n leuke kinderachtige 'ruzie' met m'n beste vriend (en reisgenoot). Het is nu nog grappig, maar ik ben bang dat het straks weer gaat exploderen. Ik snap daar soms echt niets van... Heb ik hier nog leuks gemist trouwens? |
Citaat:
camera, gebruisvriendelijk, goede foto's niet duurder dan 50e |
Citaat:
|
Citaat:
|
als tweedehandsje toch wel? :o
|
Tweedehands is niet aan te raden maar alsnog kom je niet ver met 50e
|
Citaat:
Ik zit op terschelling. En we maken helemaal nergens om, dat is nu net het kinderachtige :o Nou ja, hij zit mij gewoon de hele tijd uit te dagen en irritant te doen en me uit te schelden, als grapje. En eerst doe ik altijd vrolijk mee en krijgt hij ook van alles terug, maar op een gegeven moment (na een paar uur ;)) ben ik er wel een beetje klaar mee en hij is dat dan nog niet. En toen ben ik naar mijn kamer gegaan, omdat ik me even wilde concentreren op mijn werk en dat vind hij dramaqueen-gedrag, terwijl ik het gewoon wel prima vind zo. Maar nu krijg ik dus boodschappen op (of in -O- ) een zakdoekje van hem terug. Hij blijft gewoon bezig met aandacht vragen. edit: als ik dit zo nalees klinkt eht ook echt zo basisschool (n) :D |
Citaat:
hij schijnt nog goed te werken alleen een krasje op de achterkant, ben je met paypal ook voor dit spul beschermt? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |