![]() |
Wat dacht je toen...
Was just curious. Wat ging er tot je door toen je voor de eerste keer (per ongeluk of expres) naakt was voor iemand (of meer mensen) van het andere geslacht? Wat was de situatie, en heeft het de vriendschap met de ander aangetast? Hoe voelde je je op het moment?
|
L&G->seksualiteit
|
"Wohjo!"
|
Tocht het hier of ligt het aan mij? :O
|
"Hé pa, knip die navelstreng es door!"
|
Was met voedbal, douchen ..
Maar de 1e keer met sex was op mijn kamer toen er 3 vrienden bleven slapen. we lagen gewoon in onderbroek, en 1 lag er bij mij in bed, en begon me te strelen. hij vroeg of hij me lul mocht zien, vond ik best, als ik die van hem ook mocht zien. vond hij goed :D ik vroeg of ik hem mocht rukken, mocht, als hij mij ook mocht rukken. de andere 2 sliepen gewoon door, jammer voor hun :D en toen lagen wij dus met z'n 2e naakt in bed. elkaar gerukt en gepijpt, s'ochtens hebben we het ook met z'n 4e gedaan. me ouders waren al werken.. ik ben geen homo ofzo, maar het was wel supergeil :D |
topic opgeschoond, ontopic verder nu.
|
je moet het maar lekker vinden...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien is hij bi :P
|
Waarom bi, hij heeft nog nooit een verhaal over een meisje in dit subforum geplaatst?
|
hij zegt dat hij geen homo is..
|
eeh, ook hallo.:o
|
TS, het is helemaal niet erg om homo te zijn, en het is ook niet erg om daar voor uit te komen.
Wat me persoonlijk wel iets minder bevalt is die oversekstheid die je tentoonspreidt. Als iets homo's een slechte reputatie gegeven heeft, is het dat wel. Dus doe jezelf en de homoacceptatie een lol, en doe normaal. |
Waarom the FUCK vertelt die gozer nou over zijn verzonnen fantasieën? Er werd hem enkel gevraagd wat hij de eerste keer dat hij naakt voor iemand was dacht. :confused:
|
Citaat:
|
Ehm, dat was voor mijn zusje ofzo :p Dat was gewoon giechelen geblazen.
Voor een man, ehm. Op de een of andere manier voelde ik me niet beschaamd ofzo. Had het wel verwacht omdat ik in het begin van mijn puberjaren nogal preuts was. Ik voelde me ook niet heel 'naakt', best comfortabel. Misschien ook omdat hij zo vaak herhaalde hoe mooi ik wel niet was. Is opzich wel fijn voor je zelfvertrouwen :). O ja en beetje saai misschien, maar het was gewoon in bed :o |
Citaat:
OT: Toen ik klein was ging ik met vriendjes in bad of onder de douche en op de basisschool moest je na gym ook douchen en dat was ook jongens en meisjes door elkaar naakt. Het enige wat dan door je hoofd gaat is 'ik hoop dat het water warm is.' Het heeft nooit vriendschappen van me aangetast. Zou ook een beroerde vriendschap zijn als zoiets het kon aantasten. Ik voelde me normaal. |
Citaat:
Citaat:
OT: Ik dacht: Gebruikte ze nou al die tijd dat ik haar ken opvulling of maakt liefde echt blind? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36. |