![]() |
Eins swei Saai #882
hoi
|
Eerst!
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 502 Gebruikersnaam Berichten Sarah 66 Archont 61 JasperJD 50 Pippeloen 31 Katje 30 Mean 25 fizzle-fluffy 25 Philosophy 24 Rationeel 23 White Trash 18 deadlock 17 *Miekje* 17 Batave 16 Tink* 15 Absinthe 12 Stefenootje 9 ecnelis 9 N00dles 8 Kazet Nagorra 7 grl 7 Barabas 6 Disturbedangel 6 Etmakas 6 Trimm Trabb 3 Quis 2 Missy 2 Dark Phoenix 2 Martiño 2 Lucky Luciano 1 Repelsteel 1 Commendatore 1 Toon topic & sluit venster |
Sarah 66
Archont 61 JasperJD 50 Pippeloen 31 Katje 30 Mean 25 fizzle-fluffy 25 Philosophy 24 Rationeel 23 White Trash 18 deadlock 17 *Miekje* 17 Batave 16 Tink* 15 Absinthe 12 Stefenootje 9 ecnelis 9 N00dles 8 Kazet Nagorra 7 grl 7 Barabas 6 Disturbedangel 6 Etmakas 6 Trimm Trabb 3 Quis 2 Missy 2 Dark Phoenix 2 Martiño 2 Lucky Luciano 1 Repelsteel 1 Commendatore 1 |
:)
|
Lotushouding zal mij ook denk ik wel lukken Absinthe. Maarre ze hebben mij geblesseerd met voetbal dusja (n)
|
Citaat:
|
irritante lijstjes ;x
|
Ik heb een korte tijd een psycholoog gehad, en voor mij was het inderdaad volslagen nutteloos. Driekwart van de tijd zat ik gewoon te staren en te zwijgen omdat ik nou eenmaal niet snel praat uit mezelf en zij vroeg of zei ook niks ;x Dat werkt denk ik alleen als je iemand bent die makkelijk/graag over je ISSUES praat.
|
|
Damn wat lopen veel mensen bij een psych zeg. Ik meot er niet aan denken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
psych lijkt me ook vreselijk werk trouwens, het lucht je harttopic jankverhalen keer duizend en je moet maar begrip tonen voor iedereen.
|
Citaat:
|
Mwoah het lijkt me wel interessant om mensen met bepaalde problemen te helpen, maar bij sommige problemen heb ik idd zoiets van: stel je niet zo aan.
|
Citaat:
|
Ik had wel ooit psych als tweede/derde/vierde (oid) keus, voor als ik niet op een toneelopleiding aangenomen zou worden. Maar ja, bij ons op school kon je geen biologie kiezen als je C&M deed. (n)
|
Ik ken in elk geval wel iemand die bepaald niet makkelijk over issues praat, maar wel bij een psych. En bij mij af en toe ook wel.
|
Citaat:
(die neukt gewoon met z'n cliënten, kan ook natuurlijk) |
"Door je vrolijk te gedragen in een niet zo een vrolijke situatie,"
Je stand-up comedy skills testen op een begrafenis werkt denk ik wel goed. |
ik wil mijn haartjes verfen, ben ik de gebruiksaanwijzing kwijt :(
|
En ik luister weer defqon:O
|
Citaat:
maar geluk zit grotendeels tussen de oren |
Ik ben nu ook 4 hardstyle cd's aan het downloaden;x
|
kosheen :bloos:
|
Mean goes blonder :bloos:
|
oeh, sir roger moore op de cover van de animal times.
|
Roger Moore is tof.
|
Citaat:
|
Dankzij hem verkoopt Selfridges geen foie gras meer :cool: (y) Dus ik vind hem ook tof vanaf nu.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.shechinah.com/tofbyada/tof.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:Cool: :bloos::O |
Citaat:
Doorgaans is het gewoon; haar handdoekdroog maken (dus eerst nat ;)), waterstofperoxide met kleurvloeistof mengen, mengsel gelijk over je haar verdelen (handschoenen aan natuurlijk), evt. dagcrème op je oren en voorhoofd smeren zodat je de verf er makkelijker af kan vegen. 45 minuten laten intrekken en dan uitspoelen en wassen met de conditoner die er vaak bij geleverd wordt. |
"Such livers are alternatively termed fatty goose liver, ethical foie gras, or humane foie gras, though these latter terms are also used for gavage-based foie gras production that is more concerned with the animal's welfare (using rubber hoses rather than steel pipes for feeding)"
Ja, nee, dat helpt, een zachter buisje :D(n) |
Citaat:
Mooi kut dan (n) |
Ik had een keer een psycholoog (terwijl ik om medicijnen had gevraagd die niks met psychische aandoeningen te maken hadden maar goed) en ik zei dus weinig en ik moest van haar meer zeggen maar als ik iets zei werd ze boos en ging ze heel beschuldigend doen van JA DAT IS DUS FOUT HE! En als ik een vraag beantwoordde ging ze zeiken op de manier waarop ik dat deed. Dat hielp natuurlijk enorm. :S
|
Citaat:
en er zat cremekleuring uin en ontwikkel mulsie ik heb geen handschoenen meer :o |
zitten er geen handschoenen bij?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01. |