![]() |
Vagina namaken ?
Ik hoor dingen over een appeltaart, of hamlapjes :rolleyes:
weet jij hoe je het beste een vagina na kan maken :bloos: Ben benieuwd :D |
Namaakvagina's zijn ook gewoon te koop hoor... En anders:
2 plakjes boterhamworst even 10 seconden in de magnetron opwarmen, je lul er tussen, en met je handen stevig doch niet te hard vasthouden(Y) (En uiteraard je lul er tussendoor bewegen, anders gebeurt er nog niets) En appeltaart is heilig, die moet niet voor zulke zondige doeleinden verneukt worden... (n) |
Citaat:
|
Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer normaal te reageren of reageer gewoon niet.
|
Testosteron.... maakt meer kapot dan je lief is.
|
kan je geen echte vagina krijgen dan ;)
|
Citaat:
http://www.mymalesexuality.com/produ...eshlightSR.jpg |
Citaat:
@ Pluis: zoveel mogelijkheden zijn er toch ook niet, behalve wat experimenteren met eten of gewoon een namaakvagina kopen? :o |
|
Citaat:
geweldig:p |
Citaat:
|
ga naar http://jacobvanholland.com/ en dan doorklikken naar het hobby-hoekje! Daar staat precies beschreven hoe je dat kunt maken.
|
haha dat hobbyhoekje :D:D
|
fenylethylamine
|
Citaat:
|
Masturbators heten die dingen toch?
|
Ik heb nog een gouden tip voor je:
Pak een val helm (voor motors enz.) Doe het vazier dicht, maar hou net een stuk over zodat je penis erin past. Leg je lul op het onderstuk van de helm, en sluit het vazier net zodat het tegen je stijve lul zit. Het moet geen pijn doen natuurlijk. En beweeg met je kont naar voren en achter, en klaarkomen maar! Heerlijk! |
En daarna zet jij die helm weer op?
|
Citaat:
|
Als ik jou was, zou ik gewoon een echte vriendin scoren. Namaak vagina's zijn royal sadness.
|
Ik heb een vriendin, maar die wilt nog geen sex ze is 13. ( ik 14 ) ze zegt dat zet te jong is enzo..
|
Citaat:
Ben ik de enige die dit wel erg triest vindt? Het meisje is 13, wtf. Als zij geen seks wil is dat helemaal niet vreemd. Het is nog een kind. En jij bent 14, hoe kun je al zo desperate zijn dat je een namaak vagina wilt neuken? Zucht, het zal wel aan mij liggen. :o |
ze noemen het ookwel de jeugd van tegenwoordig...
|
Citaat:
|
Ga anders gewoon oefenen met aftrekken zodat je daar ook van klaarkomt. Je vriendin zeurt niet, ik vind de reactie van je vriendin heel begrijpelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Damn, toen ik 13 was moest ik er niet eens aan denken om gezoend te worden door een jongen, laat staan séks te hebben. Nu moet ik er nog steeds niet aan denken om seks te hebben met een 14jarige, maar dat is een ander verhaal:P |
idd. toen ik 13 was dacht ik precies hetzelfde_O_ man je bent 13 je hebt nog een heel leven voor je, geloof me.
|
Alle vrouwen die meteen miepen terwijl ze totaal geen idee hebben hoe het is om een tienerjongen te zijn! :')
|
Citaat:
Het is geen miepen. Zij wil geen seks. Ze is dertien! En zelfs al was ze 20: Als zij geen seks wil dan wil ze geen seks. |
Citaat:
|
Citaat:
kan je beter niet eerst experimenteren met andere dingen? zoals vingeren ofzo? ik snap heel goed dat ze op haar 13de nog niet wil neuken/seksen.. |
Citaat:
Citaat:
;x |
Ja, en dus? Hij heeft handen. Ik vind het echt zwaar zielig om op je 14e een nepvagina te gaan neuken (en al helemaal omdat 'je vriendin zeurt dat ze geen seks wil op haar dertiende').
Noem mij kortzichtig, maar Christ. |
Citaat:
En als ie dat laatste stukje er niet bij had gezet dan was er ook niets aan de hand geweest. zo genoeg offtopic, sorry pluis :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Namaakkut op je 14e, mwuahah, sneu.
als je maar van die appeltaart afblijft. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
een gat snijden in je matras daar mayonaise insmeren en van bil gaan,
was een x in jiskefet. |
alsof een rechterhand of een breezerslet niet genoeg is?
|
tsssk:O breezerslet. gast doe niet zo laag.
kan je niet beter krijgen? |
American pie (duhhhhhhhhhhh)
|
lach me kapot hier
|
Geweldig. Vanaf nu gaan we weer braaf ontopic en de eerstvolgende die besluit dat hij toch best offtopic kan gaan krijgt een waarschuwing.
|
Doe dat ding gewoon met ze handschoen en de handoek, Is echt lekker:bloos:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |