![]() |
Het regent, saa(i)d :bloos::bloos: #884
hoi
|
hai!
Nou ik was net op Sarah aan het reageren. Citaat:
Want mijn stiefmoeder is nu weer boos omdat ik haar niet had laten weten dat die mensen vanochtend zouden komen. Ik heb het expres gisteravond nog aan mijn vader verteld want zij lag al in bed en het staat al een week op de kalender. Ze had het best kunnen weten. Ik weet weer waarom ik hier niet wil blijven wonen tot het eind van mijn studie. |
Nummer!
Ik heb duisendlekkere soep <3 |
nummer zit erin :D
|
ik wil ook lekkere soep :(
|
Ik ga zo boerenkool maken. Ik heb er nu al zin in.
|
met veel jus :bloos:
|
en spek en worst :bloos:
|
(en wtf in het babytopic op l&r wil vrijwel iedereen vier kinderen. Waarom vier? en waarom plan je uberhaupt van te voren hoe veel kinderen je wil? en waarom willen ze er allemáál vier?)
|
Vier is vet veel, waarom zou je er zoveel willen. ;x
|
Citaat:
|
Ach, daar komen ze vast op terug als hun eerste kind de peuterpuberteit in gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk is het vrij logich, want bij mensen werkt het net zoals bij dieren. Voorbeeld: Als je twee kippen hebt (dus hennen en geen hanen), zal er altijd één de baas zijn, desnoods vechten ze erom. Vaak loopt zo'n gevecht uit tot de dood van een van de kippen. Als je drie kippen hebt, zullen er altijd twee samenspannen tegen de ander. Met vier kippen gaat het vrijwel altijd goed. Dat komt omdat je dan twee 'paren' hebt. Wie vier kippen heeft en ze een tijdje observeert, zal zien dat er steeds twee bepaade kippen met elkaar optrekken, en de andere twee ook. Conclusie: met vier kinderen heb je het minste kans dat er iemand buiten de boot valt. |
ik wil er later maar één die ik kan verwennen
|
jeetje half 1 alweer. ik ga maar eindelijk eens wat doen nu.
|
2 a 3 vind ik zat.
|
Ik hou het ook bij 1 kan ik jullie vertellen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tink* en *Miekje* waarom duurt het uitzoeken van de nieuwe fb zo lang?;x
|
Ik wil er minstens twee, want ik vind het belangrijk dat het kind leert wat een broer-zus (oid) relatie is en leert te delen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hm ik denk niet dat dat hun reden is :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij mag elke FB zijn mening geven, aangezien je FB op het forum bent?
|
Citaat:
|
Mijn broertjes en ik schelen anderhalf en vier jaar. En ik kan het eigenlijk het beste vinden met de jongste.
|
Dan snap ik het wel! alleen schat ik mijn kansen nu alleen maar lager in;x
|
Citaat:
En wat Tink* zegt. Vrijwel alle loners die ik ken zijn zo egoïstisch en verwend als de pest :O. Daar kunnen ze zelf weinig aan doen, dat ligt bij de ouders. Maar als je als ouder maar één kind hebt dan kun je er volgens mij ook wel voor zorgen dat je kind geen egocentrisch verwend nest wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat kan óók zomaar gebeuren. En het is natuurlijk niet nodig om te gaan doemdenken, maar verwachten dat je het tot op het jaar nauwkeurig kunt plannen gaat toch ook wel erg ver. |
Mijn zusje is 1.5 jaar jonger en verschrikkelijk KUT.
Voorbeeld: Gister wou ik net het huis uit lopen omdat ik naar werk ging en ik zag mijn zusje lopen met een schaal chips. Ik pak er eentje en ze schiet helemaal uit haar slof. WTF PAK JE MIJN CHIPS AAHFAJDFJAPFJAPOFJPEJFAPDOJPDFjiojfaoiwdjafpawejifpweaf!!!!!!111!!!!11 one!!!!!1! Ik reageer daar op: Rustig maar hoor het was er fucking eentje! JA MAAR WEL DE LEKKERSTEkdajfioawjefpweafujwaepeifjwaepfjawespaje!!!!! :facepalm: |
De mensen die ik ken die enig kind zijn, zijn eigenlijk allemaal sociale en vriendelijke mensen die een erg sterke en stabiele band met hun ouders hebben. Ze hadden er alleen wel allemaal vroeger een hekel aan om op vakantie te gaan.
|
Ik vind het alleen echt superstom dat mijn broertje een vriendinnetje heeft. Want nu spreek ik hem nooit meer want of hij is weg naar haar als ik daar ben, of zij is erbij en dat is ook stom.
|
Citaat:
|
Kinderen krijgen kun je het best doen als je tussen de 20 en de 30 bent, want dan is de kans op zwangerschapscomplicaties het laagst!
|
aha!
|
Mijn tante gaat ook een beebie krijgen. :bloos:
|
Ik wil net als Mean 1 kind en die krijgt op zijn vierde een creditkaartje en kan van nature arrogant kijken :):)
|
ik kan die tabel niet terugvinden waarin staat hoe oud nederlandse vrouwen zijn als ze kinderen krijgen.
|
Wel een andere.
In 2008 werden er in Nederland 184 634 kinderen geboren, daarvan hadden 1 905 een moeder onder de 20 (1%), 16 336 een moeder tussen 20 en 25 jaar (10%), 50 710 een moeder tussen 25 en 30 jaar (27%), 69 132 een moeder tussen 30 en 35 jaar (37%), 39 455 een moeder tussen 35 en 40 jaar (21%), 6 817 een moeder tussen 40 en 45 jaar (4%) en 279 een moeder boven de 45 (0,2%). |
Midden 20, nog geen kinderen. Verwacht ook niet dat ze in zicht komen voor mijn 30e. Maar ach, je weet maar nooit :)
|
Ik hoef ook echt niet voor mijn 25ste kinderen te hebben hoor.
|
Bij mij ziet het er ook niet naar uit dat ik kinderen ga hebben voor mijn 25e. En al zeker niet al ga ik door met mijn huidige vriendje.
|
Ik wil wel een meisje lijkt me leuk met die vriendjes:o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41. |