![]() |
Klok
hallo,
Bij ons thuis hebben we vanaf 4 uur hebben we pas internet. Bij ons thuis is er een soort klok die het internet blokeert, hoe haal je dat eraf? |
met welke reden zit die klok er op?
|
idd waarom zit er een klok op. en die klok is waarschijnlijk pas uit te zetten als je
|
die klok zit erop omdat hij vindt dat we te veel achter de computer zitten, maar is niet waar
Kan je geen stekkertje eruit trekken ofsow?? |
eeeuh.. die klok is waarschijnlijk softwarematig. dus die valt niet zomaar te veranderen, maar kun je niet beter met je ouders overleggen. ik had thuis vroeger nog gewoon n wekker. als die afging moest ik stoppen. (niet dat ik dat altijd deed hoor :evil:) hoe oud ben je eigenlijk
|
als bijvoorbeeld echt de stroom van de router/modem eraf gaat, en je kan er ook bijkomen, dan zal het waarschijnlijk gewoon een stekkertje zijn.
anders is het denk ik software matig. dan ligt eraan op welke manier dit is ingesteld. en dan heb je 9vd10 keer wel een wachtwoord nodig. |
heb je draadloos? miss heeft een van je buren onbeveiligd netwerk;)
|
onbeveiligd zijn je bijna nooit. als er geen WW op staat kan het gewoon ook zijn dat hij alleen maar bepaalde adressen toelaat. ik zou als ik jou was toch overleggen met je ouderers
|
Citaat:
hoe dan ook, ik kan je niet helpen, maar als forumbejaarde kan ik je nog meegeven dat je er beter over kunt praten dan zelf aan de instellingen gaan lopen klooien. je kunt zelf wel verzinnen wat er gebeurt als er iemand achterkomt dat je geknoeid hebt... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |