![]() |
sport als nieuwe hobby, ideeën?
ik zoek een sport die ik elke week minstens 1 keer zou kunnen doen. Ik weet alleen niet goed wat...
dus, heeft iemand ideeen voor mij? Ik dacht zelf al aan ninjutsu, maar ik vind geen locatie waar ik dat bij mij in de buurt kan doen (Sint-Niklaas, België) andere (bekende) gevechtssporten zie ik wel niet zitten... ik zou dus graag iets 'gevaarlijk' hebben, hoewel dit geen noodzaak is, en ik wil ook een sport dat echt sport is, geen schaken, of denksport of iets dergelijks hopelijk weten jullie iets :D |
Klimmen aan een klimwand?
|
dat vind ik nogal saai... en het is nogal duur heb ik horen zeggen..
meerdere ideeën tegelijk zijn trouwens ook welkom :P |
Ik verplaats dit naar Sport :)
|
stijldansen
|
Boksen/Kickboksen kan op best veel plekken.
|
Circus :)
Klinkt als clowns met grapjes, maar voor je het weet zit je met 6 andere mensen ondersteboven op een grote fiets. Bovendien zijn er tal van Jeugdcircussen in Nederland en is het een vet leuk wereldje. Nadeel: Zit erg veel tijd in door optredens en dergelijke. |
Citaat:
|
Poeh, ik weet niet hoe dit zit in belgië!
|
Als ik zo even google vind ik alleen maar in Leuven en Tienen, beide nogal ver weg van St Niklaas. Terwijl het aanbod in Nederland zo groot is!
|
ik heb iets gevonden in beveren :) bedankt voor het idee, hier mag nu wel een slotje op ;P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |