![]() |
Its saai to know nothing (8) #885
ik dan maar
|
*o*
|
hoi :)
|
Nog maar 13 gb op mijn harde schijf:eek:
snel ff een nieuw van een TB halen:O |
dat is meer dan ik heb.
|
Wat een saaiheid vanavond eigenlijk.
|
*O*
|
|
Goeie plek om het ook neer te zetten:D
|
faaaaal :0
|
wat is dat nou!
|
Morgen vanaf half 9 tot kwart voor 4:eek:
|
Ik ga dus maar eens naar bed.
|
het is te koud op mijn kamer om wakker te blijven dus welterusten
|
Citaat:
|
Blij dat je weer terug bent in je huisje Minkiepinkie?
|
Citaat:
Ja, ik ben wel een beetje blij dat ik weer terug ben ja :) Moest vandaag meteen weer regisseren in Eindhoven. Ging wel goed. En morgen weer naar Antwerpen. Pittig wel. |
Meteen aan de gang ;)
Ik heb een vreselijke kutavond vanavond :o Als je wilt weten waarom kijk maar op onzin haha |
Citaat:
|
Nee, niet geprobeerd. Maar dat wistde al. :p
Is Rivka niet nogal naïef? No offense - antinaamzoek. Mara goed, slapen dus. :) Een goedenacht damen ende heren. |
Citaat:
|
Jeetje, nog steeds speculaties over de nieuwe forumbaas?
|
Citaat:
Dan ga ik zo even kijken. |
Rivka is net zo naief als twee van de huidige forumbazen ;)
En ook wel erg jong, lijkt mij. We zullen wel zien, maar ik vrees dat het sowieso niet iemand gaat worden waar ik het mee eens ben. |
Minke, hoe was het op het eiland?
|
Citaat:
Nogal veel crisis en drama. Vertel ik nog wel. :o Maar heb er ook wel fijne momenten gehad hoor. Toen het lekker weer was en we gingen fietsen en toen we gingen bowlen en toen we een nachtelijke wandeling gingen maken naar een hoge duintop. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat doe ik daar dan verkeerd?
|
ik ben FB hoor ik net!!! *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Want je mag toch wel weten dat ik dat toch niet meen ;)
Nou ik ga slapen! Trusten DK! |
Citaat:
Was het het gezeik met dat computerprogramma? Ik ken de frustraties. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
En ajax :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder volgens mij iedere forumer hier inderdaad... |
Citaat:
Maar ik ben het echt niet met je eens wat betreft de wincondities. :o Ik vind ze goed zoals Dabo ze ooit heeft geschreven. |
Tja, dan hebben we een punt van onenigheid Minke! ;)
Maar ik was die regel eerlijk gezegd vergeten, en zoals ik het had gedaan leek mij het meest logisch en eerlijkst. Toen Marit en ik een keertje spelleider waren deden we het ook zo (overigens kwam het toen niet zo ver). |
Nouja, de wolven zijn met vier. Als er drie opgehangen zijn (en dat gebeurt vaak) is er voor die laatste wolf wel een heel kleine kans dat ie het wint. Zelfs als ie het heel goed doet, zoals Sann nu, is die kans dus heel klein.
|
De nachttrein van Rotterdam naar Amsterdam. Altijd spannend. Eerste kotser is al voorbij gekomen.
|
Citaat:
|
Ah, en de beste man is nu in de coupe aan het spugen.
|
Klinkt als feest.
Slaapze. |
VROEG:(
Ben ik ook nog te vroeg opgestaan waardoor ik nu een half uur niks te doen heb terwijl ik vandaag al zo veel tussenuren heb:O |
gutemorgen
|
ik denk dat er hier maar weinig mensen zijn van wie ik zou kunnen denken 'oh nee waarom wordt díe nu FB?'
|
goedemorgen mean, ook al zo actief? Ik moet de aanvraag voor mijn scriptie schrijven, zou jij mij svp even onder mijn kont kunnen schoppen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |