![]() |
Fizzle je bent saai en veels te vroeg #886
hoi
|
Bij jou staat er niet eens een nummertje.
|
nui wel :)
|
ik ga de magnetroncake toch niet maken want ik heb niemand om ;'m mee op te eten en ik lees op dat blog dat het vies is als het afgekoeld is! En ik ga geen hele cake in mijn eentje opeten.
|
en er staat oook een fizzle
|
nooh een topic in mijn naam!
Citaat:
|
maar ik vind het te veel aanpassingen worden als je bedenkt dat ik ook niet alle ingredienten heb :o
|
Nu we het toch over ovens en toetjes en zo hebben: die schaaltjes waarin creme brulee zit die je kant-en-klaar koopt, zouden die in de oven kunnen?
|
Fizzle, hoe maakt Ted het?
|
Citaat:
|
Kazet over omega gesproken, jij weet vast wel hoe je weerstanden bij elkaar optelt?:o
|
ik heb dankzij jullie taartgepraat zin in tiramisu :Y
|
Citaat:
|
Dan bewaar ik ze voor als ik een keer cb wil maken voor meer dan 4 mensen :y
|
ik heb er ooit taartjes in gemaakt :Y
en nu heb ik een spier links bij mijn nek die echt heel vast zit en dat is irritant! |
Citaat:
|
Bibbidi Bobbidi Boo (8)
|
Citaat:
maar goed idee, ik heb nog wel een nekspierenvibrator in de vorm van een hondje |
Citaat:
|
|
ja deze is dus in de vorm van een hondje en duidelijk vormgegeven als nekspiervibrator en niet voor andere doeleinden :P aan z'n pootjes zitten van die knobbels net zoals bij die houten mnassagedingetjes die ze bij the body shop altijd hebben.
|
ik geloof je hoor ;)
|
|
alleen stond een pootje op mijn linker
|
op die manier? :cool: |
het is italiaans
maar ja, ongeveer op die manier :D alleen helpt dichtdrukken van één halsslagader niet om mensen flauw te laten vallen, daarvoor zou je ze alebei heel hard (en vrij lang, minuut of drie minimaal) dicht moeten drukken. Maar masseren van een halsslagader geeft wel een reflex waardoor je bloedvaten wijder open gaan staan. En dan zakt het bloed naar beneden zeg maar. |
ja maar het gaat om het truukje. ik probeer 'm vaak tijdens het stoeien, maar het werkt niet -o-
|
Citaat:
|
oohneeee, misere, ik bedenk me net dat de winkels dicht zijn en ik dus geen koekjes meer kan kopen!
|
dat wordt bakken!
|
of tien uur wachten
|
Ik kan ze niet bakken want ik heb ook geen boter of eieren! :(
|
ook geen kuipje boter? dat gebruik ik wel eens in noodgevallen :o
|
niet genoeg voor koekjes, helaas.
|
Verveling:O
|
Back in mn kamertje!
|
Citaat:
|
welkom terug dr. Phil!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Gtst is zo leuk en ook spannend. Zometeen ook nog x-factor kijken en mijn avond is bijna compleet!
|
Nog anderhalf uur om te stemmen voor je lievelingsgedicht op DoP :)
|
Ok... Gtst én Xfactor?:O
|
Citaat:
|
Ja. :bloos:
|
Ik stem op 'domweg gelukkig, in de Dapperstraat'!
Of mag dat niet? |
Citaat:
|
Gatverpielekes, ik hou niet van opeens weer alleen slapen. :( /zeur
|
aaaah Frizzle is het mikpunt van "de kantine" :( arm lief klein meisje:(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |