![]() |
[Wedstrijd] Ontknoping en discussietopic!
Ga er even goed voor zitten! De stemperiode zit erop en de winnaar is bekend. Dit zegt niet alleen dat iemand zich heel trots mag voelen, maar ook dat we allemaal mogen raden van wie welk gedicht is!
[De gedichten] _O_ De uitslag: http://i46.tinypic.com/2s7uk37.jpg
Spoiler
En nu maar raden! Wie heeft het winnende gedicht geschreven? Wie schreef jou favoriet? Misschien vinden jullie het leuk om goklijstjes te maken? We zien het wel! |
Gefeliciteerd, winnaars!!!
Moeten de 1, 2 en 3 zich niet gewoon bekend maken? mooi plaatje ook :y Ik denk dat gedicht 8 van flyaway is, gedicht 5 van Rivka*, gedicht 3 van etmakas. Verder weet ik het echt niet hoor! 2 zou qua onderwerp meer bij flyaway passen maar 8 qua vorm juist meer. |
1 maart begint overigens de volgende wedstrijd al!
En dan hebben we een hele leuke prijs voor de winnaar! :) |
Gefeliciteerd! Ik vond het leuk weer mee te doen :D
|
uiteindelijk maak ik iedereen gewoon bekend, maar eerst mag iedereen lekker gokken! :D
|
Ik geef een (HINT) voor die van mij.
|
In vroeger tijden gebeurde het raden gewoon tijdens het stemmen :P
Ik dacht dat 1 van Ave was (maar dat is niet, want daar heeft ze op gestemd) en 6 van Etmakas en verder weet ik het niet. |
Ik ben ook al aan het raden geweest tijdens het stemmen. Maar nu zeg ik het pas :o
|
Ik heb géén idee van wie welk gedicht is.
|
Tronada zou best van jou kunnen zijn eigenlijk, Quis!
|
Nee! Maar 't hád wel gekund ja, qua stijl. :)
Is ''Gister stond hij'' of ''Mijn vreemdeling'' van jou? |
Zou heel goed kunnen, dat het een van die twee is ;)
|
Citaat:
Volgens mij is één van Dingaantouwtje? |
Citaat:
|
Inderdaad, als je er te lang mee wacht dan krijgen de winnaars allang geen faam meer voor hun winnen want niemand is meer met die wedstrijd bezig enzo.
|
Oké Oké!
Ik ga het lijstje posten! |
Gedicht 1: 91- Quis
Gedicht 2: ATPase - flyaway Gedicht 3: Titelloos - Etmakas Gedicht 4: Gister stond hij - The Larch Gedicht 5: Ik - ggcy8 Gedicht 6: Mijn vreemdeling - Abzg Gedicht 7: Regels - Vogelvrij Gedicht 8: Tronada - Ave Gedicht 9: Waar jij je scheiden zal - Dingaantouwtje Gedicht 10: Wasmachine - losvangod Gedicht 11: Zwarte liefde met grenzen - Defibi |
Wie zijn losvangod en Defibi?
Ik had wel gelijk over etmakas, ha :cool: |
Nu ik weet dat 9 van jou is, herken ik je stijl ineens, Dingaantouwtje. :)
|
En als je even de hint erbij pakt, dan zie je dat het gedicht volledig gemaakt is voor de tekening!: :)
((HINT)) |
*O* wat tof dat ik toch nog een tweede plaatsje heb veroverd! :cool:
|
Gefeliciteerd Quis, The larch en Ave! Super mooie gedichten :)
|
Dankje!
|
8 van Ave! Had ik toch nog op haar gestemd, wat grappig :D En 91 van Quis, goed gedaan hoor! Mijn felicitaties.
Ik ben nog best tevreden met mijn vierde plaats. Maar ik ben vooral heel vereerd dat fizzle mij tien punten heeft gegeven, echt heel tof :) |
Ik dacht al dat 8 van Ave zou zijn.
En ik dacht dat 6 van Dingaantouwjte was omdat hij zo'n soort gedicht heeft in zijn topic, maar nee dus :o Ik vond het best kut dat ik geen stemmen kreeg en ben verrast dat ik van Mr Soija 10 punten heb gekregen:bloos: Quis, The Larch en Ave, gefeliciteerd! |
ggcy8, ik heb nog heel erg getwijfeld of ik jou gedicht ook punten moest geven! Want ik vind hem heel mooi namelijk :y
Ik ben verrast dat ik uberhoupt punten kreeg :bloos: |
Citaat:
En ik ben heel blij met mijn tweede plaats (want ik ben stiekem the larch)! Dankjulliewel! :bloos: |
Gefeliciteerd!
|
Citaat:
|
;)
|
Citaat:
Ik vind je gedicht ook erg mooi! Daarom heb ik het ook 5 punten gegeven ;) :P |
Gefeliciteerd Quis, fizzle en Ave. (y)
|
dankjewel :cool:
|
Dankjewel allemaal! En fizzle en Quis nog gefeliciteerd :)
|
Dankjullie!
|
Ohhh ik dacht dat ik jullie al gefeliciteerd had, maar dat had ik nog niet :bloos:
BIj dezen. Ave, Fissoltje en Quis; gefeliciteerd! *O* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15. |