![]() |
Mijn tekeningen :D
5 Bijlage(n)
Wat ik het aller leukste vindt om te doen wanneer ik aan niks wil denken is tekenen.
Dus hier zijn een paar tekeningen van mij:D Ik wil graag weten wat jullie er van vinden en ook tips van jullie |
Toen ik de tekeningen zag dacht ik dat je een meisje was, maar er staat toch M-lid onder je naam. Hm.
De fenix (of wat voor vogel het is) vind ik gaaf, maar over het algemeen vind ik de witte vlakken in je tekeningen een beetje vlekkerig en daardoor ogen je tekeningen wat onafgewerkt. Ik zou proberen die vlekken, waarschijnlijk van je hand of van het vegen, uit te gummen. Ook bij de fenix. |
Hahahaha. Jah dit waren de tekeningen die ik op mijn computer had en die waren op verzoek getekend en de flekken die krijg ik niet zo goed weg omdat ik hem met Houtskool heb gemaakt . En bedankt voor je tips ik zal ze bij mijn volgende tekening gebruiken.:D
|
Ik raad je aan te kijken hoe echte mensen er echt uitzien, niet hoe mangafiguren er in jouw hoofd uitzien.
Sowieso zou het je denk ik goed doen om wat meer uit de realiteit na te tekenen om je technische skills op hoger niveau te krijgen, en dan je eigen stijl te ontwikkelen en te stoppen met clichés kopiëren. Want technisch heb je je kwaliteiten, alleen zijn je tekeningen vrij lelijk, saai en absoluut niet uniek. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34. |