![]() |
Empire state of Saai #887
fizzle-fluffy 66
Sarah 63 JasperJD 44 Lucky Luciano 42 Laisve 35 Kazet Nagorra 32 Philosophy 32 Quis 29 Katje 21 Spring Fling 16 ecnelis 15 Pippeloen 13 White Trash 12 Paranoide 11 Martiño 8 Mean 7 TopDrop 7 N00dles 6 Barabas 6 Etmakas 6 Mr Soija 6 Rationeel 6 JJoosje 5 Absinthe 3 kopmuntkip 3 *Miekje* 2 Archont 2 Stefenootje 1 imène 1 Dingaantouwtje 1 |
Citaat:
:y En wat leuk dat het jouw favoriet was ^^ (jeeej het is gelukt om van account te switchen*O*) |
Ik moet eigenlijk weer aan de slag. Hmmm. Wie schopt me van het forum af?
|
zooo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ging gisteren naar de AH en kocht enkel een smoothie, kauwgom en twee stukken chocola. :o |
(y)
|
Citaat:
Citaat:
Maar vanavond heb ik een feestje bij een vriendin en ze vroeg of ik een kratje bier mee wilde nemen en ik heb gisteravond eieren van de buren geleend en ik moet er vandaag dus weer twee teruggeven. ^^ Smoothie, kauwgom en chocola is ook prima voer (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou tot straks he!
|
Wtf ik kon eventjes niet posten, ik raakte al lichtelijk in paniek. :bloos:
|
hooverphonic <3
|
jezus wat een gedoe
na uitgebreid slijpen aan mijn stageplan zijn mijn begeleider het erover eens dat het goed is en dan kopieer ik het naar het digitale formulier krijg ik een foutmelding: omschrijving stageplan is meer dan 500 woorden. Nergens in de toelichting-voor-het-schrijven-van-het-plan stond dat dat niet mocht! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Yesterday we did send in the new Derniere Volonte album into production..expect it end of March to be out. Its named "Immortel" and will come as CD and LP with extra 7inch with a song not on the CD. We have a little teaser on myspace`s HauRucK! side.
hieperdepiep *o* |
jor is boos omdat ik een hap van zijn boterham heb genomen
|
pf gelukkig hielp het al genoeg dat ik 1 zin weghaalde en daardoor ook 1 referentie, en dat ik in de andere referenties niet meer alle co-auteurs noemde maar alleen de hoofdauteur et al. :Y zo nu ben ik er van af!
|
Citaat:
|
Oei, ik heb net een mooie krat bier gehaald maar nu vraag ik me af hoe ik een krat bier én een friteuse veilig in kanaleneiland ga krijgen op de fiets. 0_o
|
friteuse in je rugtas en krat bier op de bagagedrager en met 1 hand vasthouden!
|
eerst even je achterband oppompen :p
|
waarmee zal ik lunchen?
|
ohja (Y)
Of misschien krijg ik de friteuse zelfs nog wel in mijn fietstas, hij is maar 1 liter, het is een babyfriteuse. Gaat lukken :y |
Citaat:
En ik zou een lekkere omelet maken, of de restjes avondeten van gister opwarmen :y |
ha! restjes avondeten... er woont hier een Theodoor in huis, wij hebben nooit restjes avondeten.
maar een omelet is een goed idee :Y |
Ohja met een man samenleven :D (Y)
(ik heb dus genoeg restjes van gisteravond om van te lunchen én weer te avondeten :D) smakelijk eten! |
een omelet met kaas, tomaten en groene pesto, olijf en peper zit in de pan!
|
ooh klinkt lekker!
|
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik alleen bier en eieren heb gehaald en geen koekjes ofzo. :bloos:
|
foto!
http://img.photobucket.com/albums/v325//144317.jpg Elke keer dat ik een foto upload, krijgt mijn vader daar een melding van, en dan stuurt hij mij een mailtje 'wat een leuke piratendokter' of 'he, nieuwe kleren!'. Ik ben benieuwd wat hij hiervan te zeggen heeft :D |
Citaat:
|
wat is er ecnelis?
de omelet is minder donker dan hij op de foto lijkt hoor. edit: en mijn vader krijgt die meldingen omdat hij zich per ongeluk heeft aangemeld als follower van mijn photobucket account, niet om mij te controleren ofzo. |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lekkere omelet wel (Y) |
Jongens ik weet niet wat ik aanmoet vanavond! Het thema is 'wild'. Ik heb geen dierenprint kleren, wel heel veel jaren '80 spul.
|
hahah een foetus?
Leuke foto Sarah, weet je misschien moet je een keer je hoofd op een ordinair dames lichaam plakken in photoshop en dan uploaden ( wel een die een beetje lijkt dus geen neger ) kijken wat hij daar van vind :D:D:D |
Citaat:
|
Ik kan mijn make-up helemaal niet goed 'zwaar' doen :bloos:
Maar is een kuif naar voren heel eighties ja? Ik heb heel lang haar he, dus het blijft niet goed omhoog staan. |
haha als ik aan eighties denk en aan kapsels dan denk ik van die kuifen, met krullend haar kan dat best mooi zijn
Ren naar de winkel voor heel veel speldjes en een grote bus haarlak ( als je dat niet hebt tenminste ;) ) en ja uhmm ik weet ook niet zo goed wat eighties make-up is iedergeval fel :o |
Ik zou je haar touperen!
|
Citaat:
Citaat:
|
mn moeder gaat trouwen *o*
|
Citaat:
En dan nog vastzetten? |
Lucky: gebruik de wetten van Kirchoff.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |